Els Mossos d'Esquadra van detenir aquest dijous a Lleida un home, de 28 anys, de nacionalitat algeriana i veí de Lleida, com a presumpte autor de quatre robatoris amb força a interior de vehicle.
Els fets van passar pels volts de les 15.30 hores quan un ciutadà ens va alertar que havia vist, al carrer Castell de Ribelles i carrers propers, un home en actitud sospitosa controlant els vehicles. Immediatament, es va adreçar al lloc una patrulla de Mossos d'Esquadra i va localitzar al mateix carrer un home, que coincidia amb la descripció del sospitós, que duia dues bosses amb diverses jaquetes, ulleres de sol i altres objectes.

Fracturar els vidres de la porta del conductor
Els agents van constatar que al mateix carrer i carrers propers havien robat a l'interior de 4 vehicles després de fracturar els vidres de la porta del conductor. Davant d'aquests fets es va procedir a la detenció de l'home i es van lliurar els objectes sostrets als seus legítims propietaris. El detingut, el qual té antecedents, passarà en hores vinents a disposició judicial davant del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.