El consum de televisió registra durant el 2024 un nou mínim històric

Comparteix

El consum televisiu registra el 2024 un nou mínim històric amb 163 minuts de mitjana per espectador a l’Estat i una audiència mitjana de 5,2 milions d’espectadors, segons l’informe anual de balanç que publica GECA i que té a Kantar com a font. El 2023 la mitjana de consum televisiu va ser de 174 minuts i l’audiència mitjana, de 5,5 milions d’espectadors. En aquest informe, s’apunta que Antena 3 (12,6%) manté la seva hegemonia a Espanya, tot i baixar set dècimes respecte l’any 2023. La 1 se situa en segona posició amb el 10,5% de l’audiència i experimenta l’increment més alt de l’any al sumar vuit dècimes i realitzar la seva millor marca des de 2018 (10,5%).


▶ TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!

Antena 3 (12,6%; -0,7) segueix líder a Espanya i La 1 se situa en segona posició amb el 10,5% (+0,8) de l’audiència. Telecinco (9,8%; -0,6) queda relegada a la tercera posició perdent els dos dígits de quota de pantalla i signa la seva pitjor dada anual des de 1990 (6,5%). LaSexta (6,4%; +0,1) i Cuatro (5,5%; +0,3) registren la seva millor quota al novembre amb un 7,4% i un 6,3% de share, respectivament.

Així mateix, els canals generalistes nacionals (47,5%) continuen la seva tendència a la baixa i registren un nou mínim històric. Les temàtiques en obert arriben al 29,9%, sumant una dècima i igualen la segona dada anual més alta de la seva trajectòria.

Amb cinc retransmissions de la pròrroga d’‘Eurocopa’ el futbol de La 1 és el més vist aquest any amb més de cinc milions d’espectadors. ‘Eurovisión’ torna a ser el programa no esportiu més vist el 2024 situant-se en el quart lloc del rànquing (3.543.000). La 1 acapara el Top25 de les emissions més vistes l’any i registra nou emissions que superen els deu milions d’espectadors.

TV3 (13,7%; -0,2) és líder entre les cadenes autonòmiques seguida d’Aragón TV (11,6%; +0,1) que iguala el màxim anual en la seva història. TVG (8,6%; -2,4) completa el podi, tot això, és el canal que més quota de pantalla perd l’any 2024 registrant a més, el seu mínim anual en la seva trajectòria.

Últimes Noticies

També et pot interessar

No results found.
Societat

El consum de televisió registra durant el 2024 un nou mínim històric

Comparteix

El consum televisiu registra el 2024 un nou mínim històric amb 163 minuts de mitjana per espectador a l’Estat i una audiència mitjana de 5,2 milions d’espectadors, segons l’informe anual de balanç que publica GECA i que té a Kantar com a font. El 2023 la mitjana de consum televisiu va ser de 174 minuts i l’audiència mitjana, de 5,5 milions d’espectadors. En aquest informe, s’apunta que Antena 3 (12,6%) manté la seva hegemonia a Espanya, tot i baixar set dècimes respecte l’any 2023. La 1 se situa en segona posició amb el 10,5% de l’audiència i experimenta l’increment més alt de l’any al sumar vuit dècimes i realitzar la seva millor marca des de 2018 (10,5%).


▶ TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!

Antena 3 (12,6%; -0,7) segueix líder a Espanya i La 1 se situa en segona posició amb el 10,5% (+0,8) de l’audiència. Telecinco (9,8%; -0,6) queda relegada a la tercera posició perdent els dos dígits de quota de pantalla i signa la seva pitjor dada anual des de 1990 (6,5%). LaSexta (6,4%; +0,1) i Cuatro (5,5%; +0,3) registren la seva millor quota al novembre amb un 7,4% i un 6,3% de share, respectivament.

Així mateix, els canals generalistes nacionals (47,5%) continuen la seva tendència a la baixa i registren un nou mínim històric. Les temàtiques en obert arriben al 29,9%, sumant una dècima i igualen la segona dada anual més alta de la seva trajectòria.

Amb cinc retransmissions de la pròrroga d’‘Eurocopa’ el futbol de La 1 és el més vist aquest any amb més de cinc milions d’espectadors. ‘Eurovisión’ torna a ser el programa no esportiu més vist el 2024 situant-se en el quart lloc del rànquing (3.543.000). La 1 acapara el Top25 de les emissions més vistes l’any i registra nou emissions que superen els deu milions d’espectadors.

TV3 (13,7%; -0,2) és líder entre les cadenes autonòmiques seguida d’Aragón TV (11,6%; +0,1) que iguala el màxim anual en la seva història. TVG (8,6%; -2,4) completa el podi, tot això, és el canal que més quota de pantalla perd l’any 2024 registrant a més, el seu mínim anual en la seva trajectòria.

Alerta: Els casos de grip continuen a l’alça
2025: L’electricitat i els aliments bàsics recuperen l’IVA habitual

Últimes Noticies

També et pot interessar

No results found.