Societat

Et poden demanar el PIN de la targeta per fer una compra online? T’ho expliquem!

Comparteix

En l’actual context digital, on les transaccions en línia formen part de la rutina diària, sorgeix la pregunta sobre la seguretat i legalitat de demanar el PIN durant una compra en línia. A mesura que evolucionen els mètodes de pagament i les mesures de protecció de dades en el comerç electrònic, es planteja la qüestió de si aquesta pràctica és segura i acord amb les regulacions.

Les entitats bancàries han implementat mesures avançades de seguretat, com l’autorització reforçada del client, que requereix almenys dues formes d’identificació personal per validar una compra en línia. Aquestes formes inclouen el coneixement (una contrasenya o PIN), la possessió (un telèfon mòbil o targeta de dèbit) i l’herència (biomètrics de dactiloscòpia o reconeixement facial).

 NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!




300x600-neu

L’ús del PIN com a forma d’autenticació durant les compres en línia ha generat un ampli debat. Tradicionalment, s’ha advertit als consumidors sobre els riscos de compartir el seu PIN, considerant-lo una dada altament sensible i privada. Tanmateix, en el context de les noves mesures de seguretat, sembla que aquesta percepció està canviant.

La clau per entendre la seguretat en les transaccions en línia rau a distingir entre sol·licituds legítimes del PIN, dins d’un procés d’autenticació reforçada, i possibles intents de frau. Quan el banc emissor de la targeta o una passarel·la de pagament sol·licita el PIN, generalment forma part d’un procediment segur i controlat, i no se sol·liciten totes les posicions, sinó només una part d’elles.

En resum, els consumidors han d’adoptar un enfocament proactiu per protegir la seva informació financera en línia. Això inclou verificar la seguretat dels llocs web abans de fer compres, preferir mètodes de pagament amb garanties addicionals de seguretat i estar al corrent de les últimes tendències i recomanacions en seguretat de pagaments en línia. La seguretat en el comerç electrònic és una àrea en constant evolució, i mantenir-se informat és clau per protegir la informació i els recursos financers en la xarxa.




Teniu filles adolescents? Aquesta informació us interessa!
Ja hi ha data per iniciar la distribució gratuïta de productes menstruals reutilitzables a les farmàcies

Últimes Noticies

També et pot interessar

Et poden demanar el PIN de la targeta per fer una compra online? T’ho expliquem!

Comparteix

En l’actual context digital, on les transaccions en línia formen part de la rutina diària, sorgeix la pregunta sobre la seguretat i legalitat de demanar el PIN durant una compra en línia. A mesura que evolucionen els mètodes de pagament i les mesures de protecció de dades en el comerç electrònic, es planteja la qüestió de si aquesta pràctica és segura i acord amb les regulacions.

Les entitats bancàries han implementat mesures avançades de seguretat, com l’autorització reforçada del client, que requereix almenys dues formes d’identificació personal per validar una compra en línia. Aquestes formes inclouen el coneixement (una contrasenya o PIN), la possessió (un telèfon mòbil o targeta de dèbit) i l’herència (biomètrics de dactiloscòpia o reconeixement facial).

 NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!




300x600-neu

L’ús del PIN com a forma d’autenticació durant les compres en línia ha generat un ampli debat. Tradicionalment, s’ha advertit als consumidors sobre els riscos de compartir el seu PIN, considerant-lo una dada altament sensible i privada. Tanmateix, en el context de les noves mesures de seguretat, sembla que aquesta percepció està canviant.

La clau per entendre la seguretat en les transaccions en línia rau a distingir entre sol·licituds legítimes del PIN, dins d’un procés d’autenticació reforçada, i possibles intents de frau. Quan el banc emissor de la targeta o una passarel·la de pagament sol·licita el PIN, generalment forma part d’un procediment segur i controlat, i no se sol·liciten totes les posicions, sinó només una part d’elles.

En resum, els consumidors han d’adoptar un enfocament proactiu per protegir la seva informació financera en línia. Això inclou verificar la seguretat dels llocs web abans de fer compres, preferir mètodes de pagament amb garanties addicionals de seguretat i estar al corrent de les últimes tendències i recomanacions en seguretat de pagaments en línia. La seguretat en el comerç electrònic és una àrea en constant evolució, i mantenir-se informat és clau per protegir la informació i els recursos financers en la xarxa.




Últimes Noticies

També et pot interessar