Societat

Els consumidors espanyols, infidels a les marques i amants de les botigues físiques

Comparteix

Malgrat l’auge del comerç electrònic, els espanyols continuen mostrant la seva preferència per les botigues físiques, amb un impressionant 92% que tria aquesta opció per a les seves compres. Tocar i provar els productes abans de comprar-los continua sent una prioritat, amb un 61% dels consumidors que valora aquesta experiència sensorial.

 NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!


Un estudi recent, ‘The State of Shopping 2024‘, realitzat per ShopFully en col·laboració amb Offerista Group, ofereix una visió del comportament del consumidor espanyol en un panorama comercial en constant canvi i cada vegada més digitalitzat. L’estudi revela que el 57% dels espanyols prefereix adquirir en persona articles com aliments, begudes, farmàcia i drogueria, mentre que la compra en línia guanya terreny en sectors com electrònica (32%) i moda (27%).

En l’àmbit digital, el mètode ‘Click & Collect‘ ha guanyat popularitat entre els consumidors espanyols, amb un 88% que el prefereix al de fer compres en línia. Aquest model, que permet recollir els productes a la botiga física, resulta especialment atractiu i facilita la compra de productes addicionals, segons el 86% dels enquestats.

La personalització emergeix com una tendència clau a Espanya, amb un 60% dels consumidors disposats a compartir les seves preferències de compra per rebre missatges personalitzats. Aquest percentatge supera la mitjana europea i subratlla la importància d’oferir experiències adaptades a les necessitats individuals del consumidor.




Les promocions també juguen un paper fonamental en les decisions de compra dels espanyols, amb un 94% que les considera un factor important. El 53% busca ofertes durant tot l’any, la qual cosa reflecteix una mentalitat de compra cada vegada més orientada al valor i les oportunitats.

En termes econòmics, gairebé la meitat dels espanyols no espera un augment del seu poder adquisitiu per al 2024, la qual cosa ha portat el 47% a planificar una reducció de despeses en àrees com decoració, mobles, electrònica i roba.

Finalment, la sostenibilitat emergeix com un factor cada vegada més rellevant pels consumidors espanyols, amb un 49% disposat a pagar més per productes sostenibles o èticament produïts. Aquesta dada reflecteix una creixent consciència ambiental i ètica entre la població, assenyalant una direcció cap a un consum més responsable i conscient de l’impacte ambiental i social.

Preocupant: Les conductes suïcides a Catalunya creixen després del confinament per la covid
Crida a les famílies perquè reclamin més llibres i menys pantalles a les escoles

Últimes Noticies

També et pot interessar

Els consumidors espanyols, infidels a les marques i amants de les botigues físiques

Comparteix

Malgrat l’auge del comerç electrònic, els espanyols continuen mostrant la seva preferència per les botigues físiques, amb un impressionant 92% que tria aquesta opció per a les seves compres. Tocar i provar els productes abans de comprar-los continua sent una prioritat, amb un 61% dels consumidors que valora aquesta experiència sensorial.

 NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!


Un estudi recent, ‘The State of Shopping 2024‘, realitzat per ShopFully en col·laboració amb Offerista Group, ofereix una visió del comportament del consumidor espanyol en un panorama comercial en constant canvi i cada vegada més digitalitzat. L’estudi revela que el 57% dels espanyols prefereix adquirir en persona articles com aliments, begudes, farmàcia i drogueria, mentre que la compra en línia guanya terreny en sectors com electrònica (32%) i moda (27%).

En l’àmbit digital, el mètode ‘Click & Collect‘ ha guanyat popularitat entre els consumidors espanyols, amb un 88% que el prefereix al de fer compres en línia. Aquest model, que permet recollir els productes a la botiga física, resulta especialment atractiu i facilita la compra de productes addicionals, segons el 86% dels enquestats.

La personalització emergeix com una tendència clau a Espanya, amb un 60% dels consumidors disposats a compartir les seves preferències de compra per rebre missatges personalitzats. Aquest percentatge supera la mitjana europea i subratlla la importància d’oferir experiències adaptades a les necessitats individuals del consumidor.




Les promocions també juguen un paper fonamental en les decisions de compra dels espanyols, amb un 94% que les considera un factor important. El 53% busca ofertes durant tot l’any, la qual cosa reflecteix una mentalitat de compra cada vegada més orientada al valor i les oportunitats.

En termes econòmics, gairebé la meitat dels espanyols no espera un augment del seu poder adquisitiu per al 2024, la qual cosa ha portat el 47% a planificar una reducció de despeses en àrees com decoració, mobles, electrònica i roba.

Finalment, la sostenibilitat emergeix com un factor cada vegada més rellevant pels consumidors espanyols, amb un 49% disposat a pagar més per productes sostenibles o èticament produïts. Aquesta dada reflecteix una creixent consciència ambiental i ètica entre la població, assenyalant una direcció cap a un consum més responsable i conscient de l’impacte ambiental i social.

Últimes Noticies