L’obrador de galetes El Rosal es prepara amb entusiasme per afrontar la diada de Sant Jordi amb la seva clàssica rosa de galeta i xocolata, una creació que ha anat guanyant popularitat al llarg dels anys. Des de fa setmanes, l’equip de treball s’ha centrat en aquesta celebració, amb l’objectiu de superar les expectatives de vendes i continuar generant oportunitats laborals per a col·lectius en situació de vulnerabilitat. Per les responsables de l’obrador, el fet que Sant Jordi caigui en dia feiner creuen que beneficiarà en les vendes i preveuen arribar al seu rècord històric, unes 25.000 roses.
NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!
A més de la tradicional rosa de galeta i xocolata, enguany els clients podran gaudir d’una opció innovadora: la rosa de xocolata negra amb gerds, així com un nou format de roses petites amb tres gustos diferents: xocolata negra, xocolata de maduixa i xocolata amb gerds.
«Aquest any vam fer un procés molt xulo amb professionals de l’Associació Alba que els vam presentar toppings de diferents gustos i vam fer un tast perquè valoressin quin agradava més, tant amb el format de rosa gran com rosa petita. Va ser tot un èxit! La combinació de la xocolata amb els gerds va sortir guanyadora, perquè barreja el dolç de la galeta amb un punt àcid i fresc», va explicar a la presentació Núria Cendoya, corresponsable de l’obrador de galetes El Rosal.
Cendoya també valora molt positivament la proximitat del producte davant d’altres opcions que venen de lluny: «Tenim un producte molt especial que a més està fet amb ingredients de proximitat, mantega d’aquí, farina d’aquí…Ara amb la globalització moltes roses venen de països de fora i fan molts quilòmetres per arribar aquí el dia de Sant Jordi; no té molt sentit».
Asseguren que les comandes entre les empreses han augmentat i ja són més d’un 60% del total. Empreses que busquen un detall per regalar als seus treballadors, col·laboradors i clients que sigui de qualitat i que a més tingui un impacte social. Mònica Viladot, comercial i cogestora del Rosal, va explicar que «algunes d’elles són multinacionals que tenen seus arreu d’Espanya i que exporten la festa de Sant Jordi a tots els seus centres regalant la rosa del Rosal. També hi ha hotels que durant aquella setmana la regalaran als seus clients o restaurants que la serviran com a postres en els seus menús».
El Rosal també té una xarxa de botigues repartides a tota Catalunya que es pot consultar a la seva pàgina web i que vendran la rosa en els seus diferents formats. Finalment, compten amb una botiga en línia per fer enviaments a domicili abans del 18 d’abril i assegurar que tothom tingui la rosa per Sant Jordi.
Des de l’obrador també estan treballant a escala comercial perquè el producte de la rosa no sigui específic de Sant Jordi, sinó que també tingui cabuda en esdeveniments i celebracions especials com casaments o comunions.