Un accident amb un tractor a les Garrigues ha acabat amb la vida d’un veí dels Omellons aquest diumenge al matí. El sinistre s’ha produït en un camí rural del municipi, segons ha informat el Servei Català de Trànsit. Els fets han tingut lloc cap a les 09.10 hores al camí de Rodants.
Per causes que encara s’estan investigant, s’ha registrat un accident amb tractor a les Garrigues on un home ha mort. Concretament, el tractor amb remolc ha sortit de la via i ha acabat bolcant després de precipitar-se per un talús. A conseqüència de l’accident, el conductor, un home de 79 anys i veí dels Omellons, ha mort.
Ampli dispositiu d’emergències
Arran del sinistre, s’han activat diverses dotacions d’emergència. En concret, hi han intervingut patrulles dels Mossos d’Esquadra, efectius dels Bombers de la Generalitat i ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques.
Els serveis d’emergència no han pogut fer res per salvar la vida de la víctima.
40 víctimes mortals enguany
Amb aquesta mort, ja són 40 les persones que han perdut la vida en accidents de trànsit a Catalunya des de principi d’any.
Segons les dades del Servei Català de Trànsit, els motoristes continuen sent el col·lectiu amb més sinistralitat.










