Una agència de viatges catalana, acusada d’estafa en bitllets d’avió

Comparteix

Els Mossos d’Esquadra i la Policia Local de la Llagosta (Vallès Oriental) han rebut dues denúncies per presumpte estafa per part d’una agència de viatges de Mollet del Vallès, segons ha avançat TV3. Es tracta de l’agència Sol Guaraní, que gestiona vols amb el Paraguai. Els afectats haurien hagut de pagar bitllets d’avió de la seva butxaca després que els seus passatges no corresponguessin amb els vols contractats. En declaracions a la televisió pública, la propietària de l’agència ha detallat que les situacions viscudes pels clients afectats poden produir-se en temporada alta i que estan treballant perquè recuperin els seus diners, amb un termini de devolució que pot arribar a l’any.





 NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!

La policia ha detallat que les dues denúncies que s’han registrat a la regió policial metropolitana nord són de gener i març. Segons ha recollit TV3, els afectats van haver de pagar 6.300 euros i 2.800 euros, respectivament, per poder tornar a Catalunya des de Paraguai. En el primer cas, en arribar a l’Aeroport del Prat es van trobar que no existien passatges al nom dels quatre viatgers que tenien el vol contractat, i en tornar a Mollet els en van proporcionar de nous. El segon problema el van trobar en el viatge de tornada, quan a l’hora de fer escala al Brasil els van dir que no hi havia cap passatge amb els seus noms, i es van veure obligats a comprar nous bitllets.

En el segon cas denunciat, els dos afectats volaven de tornada a Catalunya, però el vol havia canviat de dates. En la seva explicació, han detallat que l’agència no els havia advertit de la modificació, i que van haver de comprar passatges nous.

La propietària de l’agència, que fa 8 anys que és oberta a Mollet, ha detallat que aquestes situacions es poden experimentar en èpoques de temporada alta, però que treballen per resoldre els problemes que han tingut els afectats perquè puguin recuperar els diners pagats de més. En aquest sentit, ha apuntat que el retorn dels diners pot trigar fins a un any, i que alguns clients que també han patit afectacions similars han seguit confiant en els seus serveis.




Últimes Noticies

També et pot interessar

No results found.
Societat

Una agència de viatges catalana, acusada d’estafa en bitllets d’avió

Comparteix

Els Mossos d’Esquadra i la Policia Local de la Llagosta (Vallès Oriental) han rebut dues denúncies per presumpte estafa per part d’una agència de viatges de Mollet del Vallès, segons ha avançat TV3. Es tracta de l’agència Sol Guaraní, que gestiona vols amb el Paraguai. Els afectats haurien hagut de pagar bitllets d’avió de la seva butxaca després que els seus passatges no corresponguessin amb els vols contractats. En declaracions a la televisió pública, la propietària de l’agència ha detallat que les situacions viscudes pels clients afectats poden produir-se en temporada alta i que estan treballant perquè recuperin els seus diners, amb un termini de devolució que pot arribar a l’any.





 NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!

La policia ha detallat que les dues denúncies que s’han registrat a la regió policial metropolitana nord són de gener i març. Segons ha recollit TV3, els afectats van haver de pagar 6.300 euros i 2.800 euros, respectivament, per poder tornar a Catalunya des de Paraguai. En el primer cas, en arribar a l’Aeroport del Prat es van trobar que no existien passatges al nom dels quatre viatgers que tenien el vol contractat, i en tornar a Mollet els en van proporcionar de nous. El segon problema el van trobar en el viatge de tornada, quan a l’hora de fer escala al Brasil els van dir que no hi havia cap passatge amb els seus noms, i es van veure obligats a comprar nous bitllets.

En el segon cas denunciat, els dos afectats volaven de tornada a Catalunya, però el vol havia canviat de dates. En la seva explicació, han detallat que l’agència no els havia advertit de la modificació, i que van haver de comprar passatges nous.

La propietària de l’agència, que fa 8 anys que és oberta a Mollet, ha detallat que aquestes situacions es poden experimentar en èpoques de temporada alta, però que treballen per resoldre els problemes que han tingut els afectats perquè puguin recuperar els diners pagats de més. En aquest sentit, ha apuntat que el retorn dels diners pot trigar fins a un any, i que alguns clients que també han patit afectacions similars han seguit confiant en els seus serveis.




Demanen una reunió «urgent» per abordar l’elevat nombre de suïcidis a les presons
Com evitar que WhatsApp ocupi massa espai al teu telèfon? T’ho expliquem!

Últimes Noticies

També et pot interessar

No results found.