Alcarràs se suma, enguany i dins del programa de la Regidoria de Joventut 'Alcarràs Jove', a la 'Setmana de sensibilització sobre els riscos del consum d'alcohol' i ho fa amb xerrades per a joves i famílies que es complementen amb dos tallers d'elaboració de còctels saludables sense alcohol amb els quals es vol sensibilitzar el jovent en favor d'un nou model d'oci.
De l'organització se n'encarrega l'Àrea Bàsica de Salut d'Alcarràs i els ajuntaments d'Alcarràs i Torres de Segre amb la col·laboració el Grup Cooperatiu Fruits de Ponent.
[predef]nou-whatsapp-lleidadiari-646[/predef]
Així, aquest 19 de novembre vinent, està previst a les 19.30 h i a les Escoles de Baix d'Alcarràs un primer taller de còctels saludables exclusiu per al jovent i; tot just una setmana després, en concret el dia 26 i a la mateixa hora; un altre de similar dirigit a mares, pares i tutores i tutors.

La decisió d'organitzar dos tallers
La decisió d'organitzar dos tallers, explica el regidor de Joventut, Gerard Companys, ve donada de la voluntat de convertir el primer de tots dos en un “espai de diàleg en el qual els participants no se sentin condicionats” i del desig de fer del segon un fòrum en el qual es puguin traslladar a mares, pares i tutores i tutors les conclusions estretes de l'intercanvi d'opinions establert en el primer taller alhora que es reflexiona sobre la manera com els adults es relacionen amb l'alcohol i l'exemple què es dona al jovent.
Inscripcions obertes
Per participar en els tallers, gratuïts tots dos i finançats amb càrrec al Pla Educatiu d'Entorn d'Alcarràs i Torres de Segre, cal només formalitzar la inscripció per qualsevol dels tres canals següents: al correu salutcomunitaria@gmail.com, al número de Whatsapp 607070782 o emplenant el següent formulari. Per fer la sessió més agradable, des de l'Agrobotiga de Fruits de Ponent es facilitarà un petit refrigeri.