
Tot i les ingents dificultats amb les quals es troben les administracions locals a l'hora de poder obrir equipaments com les piscines municipals en aquest període de pandèmia, l'Ajuntament d'Almacelles està estudiant remunicipalitzar el servei i la gestió d'aquest servei, ja que és l'única alternativa viable a poder obrir les Piscines Municipals durant la temporada d'estiu, a partir que s'entri en la fase 3 que es preveu de cara a finals de juny o principis de juliol.
Cal dir que la dimensió del complex de les piscines d'Almacelles fa que sigui extremadament complicat atendre totes i cadascuna de les directrius sanitàries obligatòries per prevenir possibles infeccions de Covid-19, i això fa que sigui necessària la contractació de personal extra, a més de fer efectives tot un seguit d'exigències establertes pel Ministeri de Sanitat que condicionaran l'ús i el gaudi de les piscines durant els dies que romanguin obertes.
[predef]telegram-lleidadiari-492[/predef]
Només autoritzarà l'entrada a 180 persones
Especialment pel que fa a la reducció de l'aforament al 30% que només autoritzarà l'entrada a 180 persones, i a la supervisió i desinfecció dels espais comuns, motiu pel qual complica la gestió i el normal funcionament de les Piscines. Així doncs, l'Ajuntament d'Almacelles considera oportú que l'única solució és gestionar-ho des del mateix ajuntament i intentar oferir aquest servei de la millor manera possible, intentant atendre les necessitats de la major part dels usuaris que hi vulguin anar.