Les alteracions de Rodalies després de trobar un cadàver a les vies han afectat aquest divendres al matí la circulació ferroviària amb retards destacats. La incidència s’ha produït després de trobar un cos a la zona de vies. Segons ha informat Renfe, la circulació ha estat interrompuda durant aproximadament una hora entre Martorell Central i l’Hospitalet de Llobregat.
Un cop restablerta la circulació, els trens de la línia R4 continuen acumulant retards que poden superar els 20 minuts. Les afectacions s’han concentrat especialment en el tram entre Castellbisbal i Molins de Rei, en una situació puntual però amb incidència notable en la mobilitat.
Investigació de les causes
Protecció Civil ha indicat que la persona trobada a les vies s’hauria electrocutat, tot i que es treballa per aclarir completament els fets. El cas es troba sota investigació.
Després de la interrupció inicial, la circulació ferroviària s’ha anat recuperant de manera progressiva. Tot i això, els retards es mantenen en alguns serveis.










