Els Mossos d’Esquadra han detingut un home de 50 anys com a presumpte autor d’un atracament en un supermercat de Lleida. L’individu hauria amenaçat els treballadors amb una pistola abans d’endur-se els diners de la caixa. Els fets van passar dimecres, cap a les 00.20 hores, en un establiment situat al carrer Pallars de Lleida. En concret, un home va entrar al supermercat i va intimidar els treballadors mostrant una arma que aparentava ser de foc.
Posteriorment, l’individu va aconseguir sostreure els diners de la caixa i abandonar el lloc. Arran dels fets, els Mossos van obrir una investigació per intentar identificar i localitzar el presumpte responsable del robatori.
La pistola era d’aire comprimit
Finalment, la investigació policial va permetre localitzar i detenir el sospitós diumenge, quatre dies després de l’atracament. A més, els agents van aconseguir recuperar la pistola que presumptament s’havia utilitzat per intimidar els treballadors. Una vegada recuperada, els Mossos van comprovar que no es tractava d’una arma de foc convencional, sinó d’una pistola d’aire comprimit. Tot i això, l’arma hauria estat utilitzada durant l’assalt per intimidar les persones que es trobaven treballant a l’establiment.
D’aquesta manera, la investigació ha acabat amb la detenció d’un home de 50 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb intimidació. El cas continua ara el seu recorregut judicial.
De fet, està previst que el detingut passi a disposició judicial durant les pròximes hores. Ho farà davant del jutjat de guàrdia de Lleida, que haurà de determinar les mesures corresponents.










