Catalunya Diari

500.000 persones visiten el Mercat de Cappont en el seu primer any de funcionament

500.000 persones visiten el Mercat de Cappont en el seu primer any de funcionament| Redacció - Fotografia: L. Biela

 



Peris, acompanyat la regidora de Participació Ciutadana, Dolors Arderiu, i del soci director de Nictàlia, Antoni Rocamora, va voler copsar de primer mà l’opinió i valoració dels paradistes en aquest primer any d’activitat. Durant la visita es mostrà molt satisfet pel funcionament d’aquest establiment, remarcant que "aquest és el model d’èxit que s’ha d’implantar en els mercats municipals i que en aquesta mateixa línia s’està treballant en relació del mercat de Balàfia i Flèming".
 
Des de l’Ajuntament de Lleida es considera que aquest volum de flux de visitants pot haver aportat un impacte econòmic al barri de més de 5 milions d’euros, entre demanda directa del mercat i induïda als comerços del voltant. "Això demostra la vitalitat d'aquests formats, i l'atractivitat d'aquest mercat, que va més enllà del barri", explicà Peris.
 
Per la seva banda, el director de Nictàlia, l'empresa concessionària de l'equipament, Antoni Rocamora, va destacar així mateix la seva satisfacció per l'evolució d'aquest primer any: "Aquesta és una fórmula d'èxit que s'està imposant a Catalunya i també a la resta de l'estat".
 
Els paradistes que formen part del mercat tradicional també han registrat bones xifres de facturació, respecte a altres comerços de la seva propietat situats en altres punts de la ciutat. El mercat de Cappont està configurat per un supermercat Mercadona de 1.300 metres de sala de venda que actua com a locomotora comercial i per un pool de parades on hi trobem carnisseria, cansaladeria, formatgeria, pastisseria, forn de pa, cafeteria, peixateria, fruiteria, botiga d’olis i d’ous i zones de degustació amb una superfície total de 600 metres quadrats.



Comentaris

envia el comentari