Catalunya Diari

Narcís obrirà l'establiment de Pardinyes diumenge i festius

Narcís obrirà l'establiment de Pardinyes diumenge i festius| Redacció - Fotografia: Narcís

 

L'establiment de la marca Narcís a Pardinyes estarà obert tots els festius a partir dels propers dies 5 i 6 d'abril (Dia de la Mona). La botiga de Pardinyes és la superfície especialitzada en carnisseria i xarcuteria més gran de Lleida i obrirà al públic tots els diumenges i festius en horari de 10.00 a 15.00 hores.

El nou horari d’obertura comercial ha creat cinc nous llocs de treball a l’establiment, que passa a tenir 30 empleats. A Narcís s’hi pot trobar una selecció dels millors productes de carnisseria i xarcuteria provinents de ramaders i productors de les terres de Lleida, així com de les millors carns d’arreu del món.
 
La marca Narcís és propietat de la família Jové, originària de Benavent de Segrià. Actualment dirigeix el negoci la quarta generació, que s’ocupa des de la producció a tot el procés de transformació fins a la posterior comercialització al seu establiment de Pardinyes.
 
Tancar un cercle: del prat al plat
L’empresa familiar s’ha marcat com a objectiu donar un pas més per completar el cercle iniciat pel besavi, Narcís Jové, fundador de l’empresa, amb la cria de bestiar oví l’any 1898. Segons explica Enric Jové, un dels socis: “Volem arrodonir el procés, del prat al plat, i servir cuinada directament al client la carn que produïm. La nostra voluntat és garantir la qualitat de tot el procés productiu”.
 
Aquest repte veurà la llum properament quan Narcís obrirà -també els diumenges i festius- la Rostisseria que s’ubicarà a les mateixes instal·lacions. “Volem servir plats cuinats de diumenge, des d’una vedella o corder al forn fins a un ribs estil americà. Volem arribar al paladar dels nostres clients”. Actualment de fet, ja serveix un menú diari, preparat per emportar. El nou concepte es basa en “un àpat de diumenge de qualitat amb productes de proximitat i acabat de cuinar”.
 
L’obertura de l’establiment en festius també obeeix a l’interès per part de la marca d’arribar més directament al consumidor particular en el segment de mercat de cuinats. Fins ara hi arriben ja sigui a traves de restaurants o empreses dedicades a la restauració. “Sovint passa que el client que degusta el nostre corder no sap que la marca Narcís hi és darrere i creiem que això és garantia de qualitat”, afegeix.
 
La marca Narcís ofereix actualment als seus clients tres línies de producte en format de autoservei o assistit per carnissers professionals: Carnisseria (elaborats carnis i especialitats en tot tipus de carns), Xarcuteria (formatgeria-pernileria) i properament incorporarà la Rostisseria (plats cuinats i menjar per emportar els diumenges i festius).



Comentaris

envia el comentari