
La vaga indefinida convocada pel personal de terra d'Iberia, sumada a les inundacions que s'han produït aquest dissabte a l'aeroport del Prat, han dibuixat un escenari caòtic per a centenars de passatger a Barcelona. Un total de 62 vols han estat cancel·lats i reubicats, però l'esforç del personal ha estat insuficient per evitar les llargues cues i les queixes dels passatgers.
[predef]lleida-whatsapp-198[/predef]
En aquest sentit, les xarxes socials han deixat un constant de testimonis d'usuaris, principalment de Vueling, que es queixaven de la mala organització de la companyia. Tot i que Vueling ha emès un comunicat argumentant que les cancel·lacions i retards es devien al clima inestable arreu d'Europa, els usuaris de l'aerolínia també s'han queixat de la falta d'informació i del servei rebut.
#VuelingInforms Debido a la meteorología adversa en gran parte de Europa, nuestra operativa puede verse afectada. Consulta el estado de tu vuelo aquí: https://t.co/lxAEC3nfx1 (Imagen @eurocontrol) #SafetyFirst pic.twitter.com/nqUEiTkfpb
— Vueling Airlines (@vueling) July 27, 2019
Més de quatre hores tancats
Alguns dels vols de la companyia 'low cost' no han pogut desembarcar o enlairar-se, fet que ha provocat que els passatgers haguessin d'esperar hores a l'avió sense aigua ni menjar. Diversos usuaris també asseguren que un dels capitans de vol s'ha dirigit als passatgers de males maneres, ordenant que estiguessin «callats i quiets».
4 horas encerrado en el avión de @vueling sin despegar desde Barcelona. Ni agua ni comida. Supuestamente despegaba a las 10:50. Son las 14:50 y pic.twitter.com/LzdX47nHvA
— Andrés Bartelsman (@andybartelsman) July 27, 2019
Vueling. Encerrados en el avion desde las 10.30 horas. Excusas varias segun momento. El capitan amenazando al pasaje ordenando callar y quietecitos.Y en ayunas! pic.twitter.com/GpGxzb4pLg
— Vicente Aparicio (@AparicioMulet) July 27, 2019
I'm really sorry to hear, this is so upsetting. Will they not cover the rebooking? They should, under EU law. I heard that they kicked some people off the London -> Florence flight as well.
— Isabelle Augenstein @ ACL 2019 (@IAugenstein) July 27, 2019
Aberrante, si un capitán és capaz de amenazar al pasaje no debería ser capitán. Con retrasos así en otras compañías a veces permiten desembarcar y como mínimo reparten agua gratis. El servicio de atención al cliente de @vueling (salvo notables excepciones) deja mucho que desear.
— Nessie (@Nessie244) July 27, 2019
També et pot interessar…