Usuaris de Vueling denuncien haver estat més de quatre hores tancats a l’avió

Comparteix

Imatge d'arxiu de l'aeroport del Prat.

Les inundacions han agreujat la situació de la vaga  | CatalunyaDiari.cat

 

La vaga indefinida convocada pel personal de terra d'Iberia, sumada a les inundacions que s'han produït aquest dissabte a l'aeroport del Prat, han dibuixat un escenari caòtic per a centenars de passatger a Barcelona. Un total de 62 vols han estat cancel·lats i reubicats, però l'esforç del personal ha estat insuficient per evitar les llargues cues i les queixes dels passatgers.

 

[predef]lleida-whatsapp-198[/predef]

 

En aquest sentit, les xarxes socials han deixat un constant de testimonis d'usuaris, principalment de Vueling, que es queixaven de la mala organització de la companyia. Tot i que Vueling ha emès un comunicat argumentant que les cancel·lacions i retards es devien al clima inestable arreu d'Europa, els usuaris de l'aerolínia també s'han queixat de la falta d'informació i del servei rebut.

 

 

Més de quatre hores tancats

Alguns dels vols de la companyia 'low cost' no han pogut desembarcar o enlairar-se, fet que ha provocat que els passatgers haguessin d'esperar hores a l'avió sense aigua ni menjar. Diversos usuaris també asseguren que un dels capitans de vol s'ha dirigit als passatgers de males maneres, ordenant que estiguessin «callats i quiets».

 

 

També et pot interessar…

 

Últimes Noticies

També et pot interessar

No results found.
Sin categorizar

Usuaris de Vueling denuncien haver estat més de quatre hores tancats a l’avió

Comparteix

Imatge d'arxiu de l'aeroport del Prat.

Les inundacions han agreujat la situació de la vaga  | CatalunyaDiari.cat

 

La vaga indefinida convocada pel personal de terra d'Iberia, sumada a les inundacions que s'han produït aquest dissabte a l'aeroport del Prat, han dibuixat un escenari caòtic per a centenars de passatger a Barcelona. Un total de 62 vols han estat cancel·lats i reubicats, però l'esforç del personal ha estat insuficient per evitar les llargues cues i les queixes dels passatgers.

 

[predef]lleida-whatsapp-198[/predef]

 

En aquest sentit, les xarxes socials han deixat un constant de testimonis d'usuaris, principalment de Vueling, que es queixaven de la mala organització de la companyia. Tot i que Vueling ha emès un comunicat argumentant que les cancel·lacions i retards es devien al clima inestable arreu d'Europa, els usuaris de l'aerolínia també s'han queixat de la falta d'informació i del servei rebut.

 

 

Més de quatre hores tancats

Alguns dels vols de la companyia 'low cost' no han pogut desembarcar o enlairar-se, fet que ha provocat que els passatgers haguessin d'esperar hores a l'avió sense aigua ni menjar. Diversos usuaris també asseguren que un dels capitans de vol s'ha dirigit als passatgers de males maneres, ordenant que estiguessin «callats i quiets».

 

 

També et pot interessar…

 

Un bar de Barcelona, premiat per servir els millors còctels d’Espanya
Deneguen la nacionalitat a una veïna de Tàrrega per no saber res del país

Últimes Noticies

També et pot interessar

No results found.