Una campanya del govern espanyol vol conscienciar les famílies sobre els efectes de l’obesitat en menors

Comparteix

El Ministeri de Consum ha presentat la campanya 'Hijos del azúcar', que vol conscienciar les famílies sobre els efectes de l'obesitat en menors. La iniciativa consisteix en una exposició al jardí tropical d'Atocha amb sis escultures de menors d'entre 9 i 12 anys, a escala real, que representen la quantitat de sucre aproximada que prenen de mitja cada any.

 

El ministre de Consum, Alberto Garzón, ha assenyalat que entre els seus objectius hi ha la millora de l'alimentació de la societat, cosa que passa per un consum moderat de sucre i per evitar els sucres afegits. A Espanya, només el 2,9% de la població entre dos i 17 anys pren les cinc porcions de fruita i hortalisses recomanades cada dia.

 

[predef]nou-whatsapp-lleidadiari-646[/predef]

 

Les persones que viuen en àrees socioeconòmiques més deprimides tenen més risc d'estils de vida no saludables

D'altra banda, les persones que viuen en àrees socioeconòmiques més deprimides tenen més risc d'estils de vida i alimentació no saludables. Aquesta és una de les conclusions a les quals han arribat investigadors de l'IDIAPJGol, la Universitat Rovira i Virgili (URV) i centres associats al projecte PREDIMED-Plus de Catalunya.

 

La recerca ha analitzat dades de 1.512 persones de 55 a 80 anys. Els resultats mostren que tenir ingressos baixos estan relacionats amb seguir una dieta menys saludable i amb dur a terme menys activitat física.

 

Per exemple, s'ha constatat un major consum de cereals refinats i pastisseria entre les persones amb menys recursos, al mateix temps que hi ha menys consum de fruita. D'altra banda, el grup amb menys recursos econòmics estava format per un percentatge més gran de persones amb estudis inferiors i en situació d'atur. Entre aquests, hi havia un percentatge més alt de persones sedentàries o amb hipertensió.

Últimes Noticies

També et pot interessar

No results found.
Sin categorizar

Una campanya del govern espanyol vol conscienciar les famílies sobre els efectes de l’obesitat en menors

Comparteix

El Ministeri de Consum ha presentat la campanya 'Hijos del azúcar', que vol conscienciar les famílies sobre els efectes de l'obesitat en menors. La iniciativa consisteix en una exposició al jardí tropical d'Atocha amb sis escultures de menors d'entre 9 i 12 anys, a escala real, que representen la quantitat de sucre aproximada que prenen de mitja cada any.

 

El ministre de Consum, Alberto Garzón, ha assenyalat que entre els seus objectius hi ha la millora de l'alimentació de la societat, cosa que passa per un consum moderat de sucre i per evitar els sucres afegits. A Espanya, només el 2,9% de la població entre dos i 17 anys pren les cinc porcions de fruita i hortalisses recomanades cada dia.

 

[predef]nou-whatsapp-lleidadiari-646[/predef]

 

Les persones que viuen en àrees socioeconòmiques més deprimides tenen més risc d'estils de vida no saludables

D'altra banda, les persones que viuen en àrees socioeconòmiques més deprimides tenen més risc d'estils de vida i alimentació no saludables. Aquesta és una de les conclusions a les quals han arribat investigadors de l'IDIAPJGol, la Universitat Rovira i Virgili (URV) i centres associats al projecte PREDIMED-Plus de Catalunya.

 

La recerca ha analitzat dades de 1.512 persones de 55 a 80 anys. Els resultats mostren que tenir ingressos baixos estan relacionats amb seguir una dieta menys saludable i amb dur a terme menys activitat física.

 

Per exemple, s'ha constatat un major consum de cereals refinats i pastisseria entre les persones amb menys recursos, al mateix temps que hi ha menys consum de fruita. D'altra banda, el grup amb menys recursos econòmics estava format per un percentatge més gran de persones amb estudis inferiors i en situació d'atur. Entre aquests, hi havia un percentatge més alt de persones sedentàries o amb hipertensió.

Alerten d’una estafa per correu on els delinqüents suplanten la Seguretat Social
S’aturen les morts a Lleida i torna a baixar el risc de rebrot per covid

Últimes Noticies

També et pot interessar

No results found.