Nova campanya per promoure i donar més valor afegit a l’oli d’arbequina verge extra als restaurants

Comparteix

La Diputació de Lleida ha acollit aquest divendres la presentació de la campanya de promoció als restaurants de Lleida que organitzen la DOP Les Garrigues i Hostaleria de Lleida, una iniciativa que duu per nom ‘A taula, amb DOP Les Garrigues-Tasta l’Oli d’Arbequina Verge Extra als restaurants d’Hostaleria de Lleida’.


L’acte ha comptat amb la participació del vicepresident quart de la Diputació, Ferran Accensi; d’Enric Dalmau, president de la DOP Les Garrigues, i de Ramon Solsona, secretari general de la Federació d’Hostaleria de Lleida, i que ha estat presentat per José Luis Cunillera, de l’Agència Oma. També hi han assistit membres del consell regulador de la DOP Les Garrigues i d’Hostaleria de Lleida.

Segons han detallat en la presentació, la proposta parteix de l’agermanament entre la DOP Les Garrigues i Hostaleria de Lleida, per tal de donar a conèixer l’oli d’oliva verge extra de qualitat i amb Denominació d’Origen Protegida a través de diversos restaurants de la província de Lleida.

▶ TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!

Tal com ha dit Enric Dalmau, aquest és el primer projecte conjunt entre la DOP i Hostaleria de Lleida, que naix amb la voluntat de tenir continuïtat en altres iniciatives. És una acció molt important que ha estat possible gràcies a una entesa a la qual s’ha arribat d’una manera molt fàcil i que ha de ser només un començament. «Tant de bo d’accions com aquesta, que ajunten la producció del territori amb la restauració del territori, n’hi pugui haver moltes més», ha dit Dalmau, que també ha volgut donar les gràcies a la Diputació perquè «sempre l’hem tingut al costat de la DOP Les Garrigues».

Ramon Solsona, per la seva part, ha precisat que l’oli «és un producte superescaient», que a més es fa en un entorn proper, fet que implica uns valors de «sostenibilitat» i que es podria considerar «fins i tot d’economia circular». Un producte que, a més, és «sa i de qualitat», cosa que fa que l’oli sigui «una aposta segura». Malgrat això, Solsona ha lamentat que a casa nostra no se li atorga el valor que mereix, una situació que volen revertir mitjançant aquesta campanya.

La campanya consisteix en la possibilitat de realitzar un tast d’oli amb l’Oli d’Arbequina Verge Extra amb DOP Les Garrigues i guanyar un àpat a un restaurant de Lleida o una ampolla d’oli d’oliva verge extra.




Per participar-hi, a partir del 15 d’abril i fins a l’11 de juny d’aquest 2023 cal visitar un dels 15 restaurants seleccionats, on s’oferirà l’oportunitat de dur a terme un tast d’oli abans de començar l’àpat. Es tracta d’un tast totalment gratuït, el qual permetrà experimentar una gran varietat de sensacions i conèixer de primera mà les principals diferències que existeixen entre l’oli d’arbequina verge extra verd i un oli d’arbequina verge extra madur.

A més, en el moment de realitzar el tast, cadascun dels comensals podrà jugar un ‘Rasca i Guanya’ amb premis com ara un àpat per valor de 80 € o una ampolla d’oli d’oliva verge extra amb DOP Les Garrigues.

Els quinze restaurants que s’han adherit a la proposta són Ideal (Almenar), Cal Menut (Belianes), Hotel Castellarnau (Escaló) i dotze de la ciutat de Lleida: Aggio, Aimia, Carballeira, Celler del Roser, Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida, Ferreruela, Gaudium, La Masia, L’Espurna, Parador de Lleida, QR Cafè-El Restaurant del Parc i Saroa.


Últimes Noticies

També et pot interessar

No results found.
Societat

Nova campanya per promoure i donar més valor afegit a l’oli d’arbequina verge extra als restaurants

Comparteix

La Diputació de Lleida ha acollit aquest divendres la presentació de la campanya de promoció als restaurants de Lleida que organitzen la DOP Les Garrigues i Hostaleria de Lleida, una iniciativa que duu per nom ‘A taula, amb DOP Les Garrigues-Tasta l’Oli d’Arbequina Verge Extra als restaurants d’Hostaleria de Lleida’.


L’acte ha comptat amb la participació del vicepresident quart de la Diputació, Ferran Accensi; d’Enric Dalmau, president de la DOP Les Garrigues, i de Ramon Solsona, secretari general de la Federació d’Hostaleria de Lleida, i que ha estat presentat per José Luis Cunillera, de l’Agència Oma. També hi han assistit membres del consell regulador de la DOP Les Garrigues i d’Hostaleria de Lleida.

Segons han detallat en la presentació, la proposta parteix de l’agermanament entre la DOP Les Garrigues i Hostaleria de Lleida, per tal de donar a conèixer l’oli d’oliva verge extra de qualitat i amb Denominació d’Origen Protegida a través de diversos restaurants de la província de Lleida.

▶ TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!

Tal com ha dit Enric Dalmau, aquest és el primer projecte conjunt entre la DOP i Hostaleria de Lleida, que naix amb la voluntat de tenir continuïtat en altres iniciatives. És una acció molt important que ha estat possible gràcies a una entesa a la qual s’ha arribat d’una manera molt fàcil i que ha de ser només un començament. «Tant de bo d’accions com aquesta, que ajunten la producció del territori amb la restauració del territori, n’hi pugui haver moltes més», ha dit Dalmau, que també ha volgut donar les gràcies a la Diputació perquè «sempre l’hem tingut al costat de la DOP Les Garrigues».

Ramon Solsona, per la seva part, ha precisat que l’oli «és un producte superescaient», que a més es fa en un entorn proper, fet que implica uns valors de «sostenibilitat» i que es podria considerar «fins i tot d’economia circular». Un producte que, a més, és «sa i de qualitat», cosa que fa que l’oli sigui «una aposta segura». Malgrat això, Solsona ha lamentat que a casa nostra no se li atorga el valor que mereix, una situació que volen revertir mitjançant aquesta campanya.

La campanya consisteix en la possibilitat de realitzar un tast d’oli amb l’Oli d’Arbequina Verge Extra amb DOP Les Garrigues i guanyar un àpat a un restaurant de Lleida o una ampolla d’oli d’oliva verge extra.




Per participar-hi, a partir del 15 d’abril i fins a l’11 de juny d’aquest 2023 cal visitar un dels 15 restaurants seleccionats, on s’oferirà l’oportunitat de dur a terme un tast d’oli abans de començar l’àpat. Es tracta d’un tast totalment gratuït, el qual permetrà experimentar una gran varietat de sensacions i conèixer de primera mà les principals diferències que existeixen entre l’oli d’arbequina verge extra verd i un oli d’arbequina verge extra madur.

A més, en el moment de realitzar el tast, cadascun dels comensals podrà jugar un ‘Rasca i Guanya’ amb premis com ara un àpat per valor de 80 € o una ampolla d’oli d’oliva verge extra amb DOP Les Garrigues.

Els quinze restaurants que s’han adherit a la proposta són Ideal (Almenar), Cal Menut (Belianes), Hotel Castellarnau (Escaló) i dotze de la ciutat de Lleida: Aggio, Aimia, Carballeira, Celler del Roser, Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida, Ferreruela, Gaudium, La Masia, L’Espurna, Parador de Lleida, QR Cafè-El Restaurant del Parc i Saroa.


Google Maps en català
Nova vaga indefinida als jutjats catalans

Últimes Noticies

També et pot interessar

No results found.