Sin categorizar

CCOO proposa la creació d’una xarxa catalana d’alta velocitat d’obligació de servei públic

Comparteix

CCOO proposa la creació en un curt termini de temps d'una xarxa catalana d'alta velocitat d'obligació de servei públic. Per fer-ho possible, planteja aprofitar les infraestructures i els trens que hi ha actualment.
 

«Hem de posar trens a les vies a l'abast de la major part de la població», ha defensat la secretària general del sindicat a Lleida, Cristina Rodríguez, durant la presentació aquest dijous de l'informe elaborat per CCOO 'CATAV 2023: xarxa catalana d'alta velocitat. Obligació de servei públic'.

 

Codi Telegram[predef]nou-whatsapp-lleidadiari-646[/predef]

 

En aquest estudi, el sindicat estableix, seguint fonaments tècnics, propostes concretes pel que fa a horaris, nombre de serveis, tipus de trens, preus dels bitllets i actuacions específiques per a cadascuna de les línies estudiades. 

Taxis aturats davant de l'estació de trens de Lleida, treballant amb normalitat

CCOO proposa la creació d'una xarxa catalana d'alta velocitat d'obligació de servei públic | LleidaDiari.cat

Aquest projecte l'ha elaborat CCOO de Lleida

L'informe de CCOO assenyala que «la creació d'una xarxa catalana de trens d'alta velocitat subjectes a obligació de servei públic, amb un increment de freqüències en tot el territori, en unes infraestructures d'alta velocitat que ja existeixen i a uns preus estables i més assequibles, suposaria una mesura que afavoriria a qui treballa, estudia o s'ha de desplaçar assíduament en recorreguts de mitjana distància».
 

«És una proposta que cohesiona el territori, de justícia social i que contribuirà a fer que el vehicle privat deixi de ser la primera opció en els desplaçaments de mitjana distància que es realitzen a Catalunya», han afirmat des del sindicat.

L'informe 'CATAV 2023: xarxa catalana d'alta velocitat. Obligació de servei públic' és el tercer projecte ferroviari elaborat per CCOO de Lleida. Així, dona continuïtat als treballs 'Rodalies de Lleida, un tren per a la classe treballadora' i 'Avant Lleida-Barcelona. Un tren per a la classe treballadora', que ja havia presentat el sindicat.

Les festes de foc dels Pirineus es repensen per evolucionar «sense perdre l’essència»
Instal·len dos mòduls exteriors a l’Arnau de Vilanova de Lleida per ampliar l’espai d’espera d’Urgències

Últimes Noticies

També et pot interessar

CCOO proposa la creació d’una xarxa catalana d’alta velocitat d’obligació de servei públic

Comparteix

CCOO proposa la creació en un curt termini de temps d'una xarxa catalana d'alta velocitat d'obligació de servei públic. Per fer-ho possible, planteja aprofitar les infraestructures i els trens que hi ha actualment.
 

«Hem de posar trens a les vies a l'abast de la major part de la població», ha defensat la secretària general del sindicat a Lleida, Cristina Rodríguez, durant la presentació aquest dijous de l'informe elaborat per CCOO 'CATAV 2023: xarxa catalana d'alta velocitat. Obligació de servei públic'.

 

Codi Telegram[predef]nou-whatsapp-lleidadiari-646[/predef]

 

En aquest estudi, el sindicat estableix, seguint fonaments tècnics, propostes concretes pel que fa a horaris, nombre de serveis, tipus de trens, preus dels bitllets i actuacions específiques per a cadascuna de les línies estudiades. 

Taxis aturats davant de l'estació de trens de Lleida, treballant amb normalitat

CCOO proposa la creació d'una xarxa catalana d'alta velocitat d'obligació de servei públic | LleidaDiari.cat

Aquest projecte l'ha elaborat CCOO de Lleida

L'informe de CCOO assenyala que «la creació d'una xarxa catalana de trens d'alta velocitat subjectes a obligació de servei públic, amb un increment de freqüències en tot el territori, en unes infraestructures d'alta velocitat que ja existeixen i a uns preus estables i més assequibles, suposaria una mesura que afavoriria a qui treballa, estudia o s'ha de desplaçar assíduament en recorreguts de mitjana distància».
 

«És una proposta que cohesiona el territori, de justícia social i que contribuirà a fer que el vehicle privat deixi de ser la primera opció en els desplaçaments de mitjana distància que es realitzen a Catalunya», han afirmat des del sindicat.

L'informe 'CATAV 2023: xarxa catalana d'alta velocitat. Obligació de servei públic' és el tercer projecte ferroviari elaborat per CCOO de Lleida. Així, dona continuïtat als treballs 'Rodalies de Lleida, un tren per a la classe treballadora' i 'Avant Lleida-Barcelona. Un tren per a la classe treballadora', que ja havia presentat el sindicat.

Últimes Noticies

També et pot interessar