Cervezas San Miguel ha estat una de les grans triomfadores dels certàmens internacionals The World Beer Challenge i World Beer Awards 2021, amb un total de 16 guardons. El jurat d'ambdós certàmens, constituït per destacats experts del sector, ha reconegut la qualitat i el sabor de les cerveses premiades.
D'entre les més de 500 cerveses de tot el món presentades a l'onzena edició del certamen The World Beer Challenge 2021, Yakima Valley de San Miguel, Manila de San Miguel, Magna i Selecta de San Miguel han obtingut el màxim reconeixement amb una medalla d'or per a cada varietat.
[predef]nou-whatsapp-lleidadiari-646[/predef]
En el cas de Selecta, Yakima i Manila de San Miguel, revaliden els guardons que ja van aconseguir en la passada edició. Per la seva banda, les referències San Miguel Especial, San Miguel Fresca, San Miguel Radler i San Miguel Gluten Free han estat guardonades amb una medalla de plata cadascuna.

8 guardons al certamen World Beer Awards 2021
D'altra banda, Cervezas San Miguel suma 8 guardons al certamen World Beer Awards 2021, destacant Selecta de San Miguel, que ha estat reconeguda com la millor cervesa espanyola en la seva categoria. A més, les varietats San Miguel Gluten Free, San Miguel Fresca, Yakima Valley de San Miguel, Magna Torrada 0,0 de San Miguel i San Miguel 0,0, han estat guardonades amb una medalla de plata cadascuna, i Manila de San Miguel i San Miguel 0,0 Radler han aconseguit una medalla de bronze.
Aquests certàmens reconeixen així el saber fer de Cervezas San Miguel, que elabora cerveses de qualitat pensades per a totes aquelles persones que vulguin compartir la seva inquietud cervesera i gaudir d'una gamma de productes rica en estils, aromes i matisos. Avalat pels 130 anys d'història de la marca, aquest criteri cerveser inquiet de Cervezas San Miguel l'ha portat a incorporar ingredients, processos i estils amb els quals aconseguir cerveses úniques.
Amb aquests últims reconeixements, Cervezas San Miguel augmenta el nombre de guardons aconseguits en el que portem d'aquest 2021: 11 medalles d'or, 23 medalles de plata, 5 medalles de bronze i 14 Estrelles d'Or atorgades per l'International Taste Institute.
Un orgull per a l'empresa
Segons paraules de César Hernández, director general de Màrqueting i Innovació Consumidor de Mahou San Miguel: «Aquests reconeixements són tot un orgull per a nosaltres. Cervezas San Miguel és una família de grans cerveses que, des del seu naixement fa més de 130 anys, no s'ha conformat amb l'establert i ha buscat sempre anar més enllà, motivada per la seva inquietud, la innovació i el seu arrelat origen, present i futur multicultural».
Es tracta d'un nou reconeixement internacional de l'experiència de Cervezas San Miguel i la seva voluntat de despertar el costat més inquiet dels cervesers, tant amb cerveses que porten a la contemporaneïtat dels grans estils cervesers, com amb les noves especialitats fruit dels viatges de la marca pel món buscant ingredients o receptes exclusives, pensades per a persones que volen contagiar-se de noves idees, gustos i nous sabors.