Societat

Els cinquens continuen ampliant la llista de premis. Consulta’ls!

L’any passat, les vendes de la rifa de Nadal a Catalunya van arribar als 423,4 milions d’euros

Comparteix

loteria
Imatge del sorteig / LleidaDiari.cat

El cinquè premi torna a repartir sort. El quart i el cinquè anunciats ha estat els 25412 i el 61366, amb 6.000 euros per dècim, una quantitat que molts veuen com el regal perfecte per a tancar l’any.

En aquesta ocasió, els premis han caigut a Almeria, Madrid, Macarena (Granada), Morón de la Frontera (Sevilla), Màlaga, Salamanca i Saragossa. També a Albacete, Arroyo de la Encomienda (Valladolid), Barcelona, Gandia (València) i Granada. Seguidament, a Guijuelo (Salamanca), Huelma (Jaén), Hospitalet de Llobregat (Barcelona) i Madrid. Tanquen la llista Ourense, Xinzo de Limia (Ourense) i Zamora.

Les vendes a Catalunya

L’any passat, les vendes de la rifa de Nadal a Catalunya van arribar als 423,4 milions d’euros, amb una despesa mitjana de 53,55 euros per persona. La demarcació amb més despesa per habitant va ser Lleida, amb 108,44 euros, seguida de Tarragona, Barcelona i Girona. En xifres globals, Barcelona va concentrar gairebé 294 milions d’euros. Mentre que Lleida va superar els 48 milions, Tarragona els 43 milions i Girona els 36 milions.

Terminis per cobrar els premis

Els premis es podran cobrar fins al 23 de març del 2026, ja que el dret caduca al cap de tres mesos. Els imports inferiors a 2.000 euros per dècim es poden cobrar als punts de venda autoritzats, mentre que els premis iguals o superiors s’han de gestionar a través de les entitats financeres autoritzades.

 

NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T'enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!

▶ TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!

Es va tancant la llista dels cinquens premis, només en queden dos!
Més màgia i il·lusió: ja es coneix el número del tercer premi!

Últimes Noticies

També et pot interessar