Aitona dona un impuls a la promoció de la fruita que diuen que és la més dolça del món

Aquest estiu l'Ajuntament d'AitonaFruiturisme fan un pas més per a seguir donant a conèixer ar-reu el procés de recol·lecció de la fruita i el seu segell de qualitat i dignificar la tasca de la pagesia. Així, en el marc de la nova campanya turística 'Aitona, el sabor de l'estiu', el consistori ha editat per primer cop un vídeo promocional amb la fruita com a gran protagonista.

 

Aquest clip audiovisual s'emetrà per mitjans de comunicació com TV3 i també es difondrà a través de les xarxes socials de l'Ajuntament i del projecte de Fruiturisme. En ell, s'hi poden veure imatges de la recol·lecció de la fruita als camps aitonencs i el vídeo s'ha fet amb la col·laboració de les centrals de fruita del municipi: Aitona Agricultura, Arfon Fruits, Espax, Frutaito, Fruitona i Producci-ons Agràries del Camp, a qui el consistori agraeix i posa en valor la seva implicació.

 

[predef]nou-whatsapp-lleidadiari-646[/predef]

 

Rosa Pujol, alcaldessa d'Aitona, destaca que es tracta d'una iniciativa pionera i explica que «la fruita d'Aitona no només té un segell de qualitat que la fa única a casa nostra, sinó que representa l'essència d'una pagesia forta, dinàmica i treballadora. Valors tots ells que mereixen ser dignificats».