Alcarràs inicia una nova campanya per millorar el servei del porta a porta

La campanya s’ha realitzat amb quatre idiomes: francès, romanès, castellà i català
Imatge d'arxiu | La Coctelera

L'Ajuntament d'Alcarràs ha posat en marxa una nova campanya del Porta a Porta amb l'objectiu de fer pedagogia als ciutadans i oferir un servei de recollida eficient i més proper als habitants del municipi. L'acció se centra a diferenciar la funció de les àrees d'emergència, abans conegudes com a micro deixalleries, i la deixalleria municipal; ja que des del consistori s'ha detectat un mal ús d'aquest recurs on s'hi abocaven televisors, matalassos, cadires i tota mena d'articles propis de la deixalleria.

 

Per millorar la comunicació, s'han afegit noves retolacions a les àrees d'emergència que indiquen a quina fracció pertany cada contenidor i què s'hi pot llençar dins i s'ha enviat un tríptic explicatiu a totes les llars del municipi. La campanya s'ha realitzat amb quatre idiomes: francès, romanès, castellà i català, amb l'objectiu de ser comprensible per a tots els residents a Alcarràs.

 

  • NOU SERVEI DE LLEIDADIARI: T'enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!

 

Nous horaris de recollida del vidre i de la deixalleria

Per reduir les molèsties ocasionades amb la recollida del vidre a les nits, s'ha decidit que, a partir d'aquest dijous 1 d'agost, l'horari de recollida de la fracció verda serà a partir de les 19.00 hores. Així mateix, s'amplia l'horari de la deixalleria municipal, ubicada al polígon El Tossalet Roig, que estarà oberta de dimarts a divendres, de 16.00 a 19.00 hores; els dissabtes de 8.00 a 14.00 i de 16.00 a 19.00 hores, i els diumenges de 8.00 a 14.00 hores.

 

També et poden interessar...



Comentaris

envia el comentari