Caprabo augmenta les vendes de productes de proximitat un 15%

Han augmentat també el nombre de productors i cooperatives agrícoles col·laboradores
Un establiment Caprabo | cedida

Les vendes de productes de proximitat de Caprabo han registrat un increment del 15% en l'últim any amb la introducció de prop de 200 noves referències i 28 nous petits productors i cooperatives agràries de Catalunya. Segons ha informat la cadena de supermercats aquest dijous en un comunicat, l'augment d'un 10%, tant en productes com també en nombre de productors, enriqueix la seva oferta de proximitat fomentant la varietat i la qualitat.

 

Caprabo compta des del 2013 amb un Programa de Proximitat per Comarques, amb què es poden trobar fins a 2.400 productes de proximitat de les diferents comarques de Catalunya en els seus supermercats, uns productes procedents d'uns 300 petits productors i cooperatives agrícoles. Per comarques, la que suma més productes i major nombre de proveïdors és l'Anoia, amb 246 productes de 24 productors. Per contra, Barcelona i la seva àrea metropolitana constitueixen la zona que té la menor penetració de Catalunya, gairebé la meitat que en la resta de comarques.



Comentaris

envia el comentari