Un centenar d’empresaris s’han inscrit ja en la 3a Trobada Empresarial sobre Transformació Digital a Lleida d’aquest divendres

Imatge de la presentació | LleidaDiari.cat

 

La Trobada Empresarial sobre Transformació Digital a Lleida arriba aquest divendres dia 9 de març a la seva tercera edició amb més d'un centenar d'empresaris de la Plana de Lleida inscrits ja per participar en una jornada que vol esdevenir de referència i que, organitzada per la firma Xtrategics, compta també i per segon any amb la col·laboració de Fira de Mollerussa. La presentació de la convocatòria d'enguany ha tingut lloc aquesta setmana en una roda de premsa que ha comptat amb l'alcalde de la capital del Pla d'Urgell i president de Fira de Mollerussa, Marc Solsona; Albert Polo, en representació de Xtrategics, i Poldo Segarra, director de l'ens firal.

  

 

Important col·laboració amb Fira Mollerussa

Solsona ha destacat la col·laboració de Fira de Mollerussa en aquests tipus d'esdeveniments com a ens també de promoció econòmica «que està atent i es posa a disposició» perquè activitats com aquesta siguin un èxit. L'alcalde ha qualificat la col·laboració del Patronat de Fires amb els organitzadors com a «aliança d'èxit» per intentar difondre una trobada empresarial a Lleida, a part de la que ja es fa a La Seu d'Urgell, i ha apostat per una convocatòria de referència «que pugui aglutinar professionals del sector i empresaris» alhora que «embolcallat amb ponents de primer nivell com els d'enguany».

 

Més d'un centenar d'inscrits

Pel que fa a les bones xifres de participació empresarial, amb més d'un centenar d'inscrits els quals en les tres edicions –les dues anteriors i enguany- ompliran l'auditori de l'edifici Sage d'El Palau d'Anglesola, on fins ara es desenvolupa, el màxim responsable de Fira de Mollerussa ha afegit que, si bé enguany no ha estat possible, «arribarà el moment que haurem de fer un salt d'espai per intentar acollir tota la demanda per assistir-hi», defensant en aquest punt la col·laboració de l'ens firal en l'esdeveniment.

 

Quant als ponents d'enguany, l'Albert Polo, ha dit que seran cinc professionals «que faran pensar» als empresaris participants sobre el concepte de transformació dins l'entorn industrial. El representant de Xtrategics ha afegit que «no es tracta d'una orientació només tecnològica, sinó també de com això transforma les empreses, els mercats i com ho podem aprofitar per utilitzar Internet per millorar». Obrirà la jornada Jordi Martínez, soci de Xtrategics Google Partner, amb la conferència «21 dies venent per Internet», amb la qual, ha dit Polo, detallarà «el procés perquè els participants entenguin l'storyboard dels passos que ha de fer una empresa en aquesta aventura d'obrir-se al comerç electrònic».

 

Escriptors, catedràtics i caps de comunicació, entre els ponents

També hi participaran com a ponents el tertulià de RAC1 i escriptor de La Vanguardia, Josep Maria Ganyet, qui intervindrà amb la xerrada «Com triomfar en la 4a revolució industrial»; així com el catedràtic a la Universitat Pompeu Fabra i president d'ACCID, Oriol Amat, qui abordarà les «Claus de les empreses que creixen en entorns complexos». Dionís Guzmán, director a ISDI i coordinador de Mobile Marketing Association (MMA), oferirà la ponència «El màrqueting mòbil, la revolució digital més important des de l'arribada d'Internet»; mentre que també es comptarà amb la participació de la Cap de Comunicació i responsable de xarxes socials dels Mossos d'Esquadra, Patricia Raja, que parlarà de «Comunicació de crisi a través de les xarxes socials».

 

Un toc d'humor amb Pedro Llamas

D'altra banda, el còmic del Club de la Comedia, Pedro Llamas, serà l'encarregat de dinamitzar la trobada «i fer la trobada més amena», ha manifestat Albert Polo. Per la seva part, el director de Fira de Mollerussa, Poldo Segarra, ha parlat sobre l'adaptació als nous temps i ha recordat que la Fira de Sant Josep, que del 16 al 19 celebrarà la seva 146a edició, també va saber en el seu dia adaptar-se als canvis amb l'arribada de la mecanització del camp. «Ara també hi ha una transformació, en aquest cas digital», ha dit, alhora que ha assenyalat que es tracta d'una transformació «obligatòria gairebé per tothom» i ha valorat la trobada de divendres per donar a conèixer casos d'èxit i experiències que poden ajudar a fer aquest canvi.