Comerciants de Mollerussa impulsen un festival d'estiu per combinar comerç, gastronomia i música

'JuliolFest', previst pel 14 i 15 de juliol, comptarà amb 20.000 metres quadrats d'exposició a l'aire lliure de les 18.00 a les 02.00 hores
La iniciativa busca fomentar les compres i l'economia local per convertir-se en un referent al territori pel seu format. | LleidaDiari.cat

Comerciants i restauradors de Mollerussa agrupats sota l'associació Mollerussa Comercial impulsen un festival d'estiu «pioner» a les Terres de Lleida que agruparà en dos tardes i dos nits comerç, gastronomia i música. Es tracta del JuliolFest, que tindrà lloc els propers 14 i 15 de juliol i comptarà amb 20.000 metres quadrats d'exposició a l'aire lliure, al parc municipal, amb propostes per a tots els públics en horari de les 18.00 a les 02.00 hores L'alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, i el president de Mollerussa Comercial, Àlex Català, han presentat aquest dimarts la iniciativa, que té com a objectiu fomentar les compres i l'economia local per convertir-se en un referent al territori pel seu format. D'aquesta manera també es vol donar continuïtat a altres propostes sorgides de l'entitat com la Mollerussa Open Night, que és el tret d'inici de les rebaixes d'estiu però en horari nocturn.

L'alcalde de Mollerussa ha explicat que la nova iniciativa comercial «busca singularitat, creativitat, valor afegit i aportar diferents alternatives» per projecte Mollerussa arreu. I ha afegit: «És una molt bona idea i esperem consolidar-la com un nou esdeveniment comercial, cultural, musical i gastronòmic en un format singular i en un entorn a l'aire lliure». Per la seva part, Català ha comentat que «hi ha una molt bona acollida per part dels comerciants de la ciutat», per la qual cosa s'espera superar la previsió de la quarantena d'establiments que en un principi s'havia pensat. En aquest sentit, ha afegit que alguns comerciants, per exemple del sector de l'alimentació, que no tenen un encaix clar a l'Open Night que enguany celebrarà la sisena edició, sí que el tindran en aquest nou format.


El JuliolFest comptarà amb 20.000 metres quadrats d'exposició a l'aire lliure amb una decoració vintage i inclourà, entre altres actuacions musicals de DJ's i el concert del grup Wednesday Lips la nit del dissabte. A més, per al públic infantil s'ha previst una zona específica amb un rocòdrom, tallers de maquillatge, desfilades de roba i un taller de cuina amb anglès. Un altre dels atractius del festival serà un concurs d'instagramers, el premi del qual serà un viatge a Nova York. També se sortejarà un altre viatge a la ciutat nord-americana entre el públic en general que faci una compra durant l'esdeveniment. Així mateix, també està prevista una Masterclass Gastronòmica a càrrec del cuiner guanyador d'una Estrella Michelin, Joel Castanyé.

Català ha explicat que hi ha la previsió de contractar un servei d'autocar gratuït que pugui recollir persones interessades en assistir a l'esdeveniment en diferents punts de la comarca. En aquest sentit, també ha afegit que per aquest públic en concret s'oferiran preus especials en l'allotjament en un establiment de la ciutat, també associat a l'entitat. 



Comentaris

envia el comentari