Catalunya Diari

Consum obre el seu vuitè supermercat de l'any a Almacelles

És una botiga ecoeficient que consumeix un 40% menys d'energia que un supermercat convencional

Imatge del nou Consum d'Almacelles

Consum obre el seu vuitè supermercat de l'any a Almacelles (Lleida), amb el qual crea 34 llocs de treball | LleidaDiari.cat

Consum obre el seu vuitè supermercat de l'any a Almacelles, amb el qual ha creat 34 llocs de treball. El personal ocupat és, majoritàriament, procedent d'aquesta localitat.

Es tracta d'un supermercat ecoeficient, que consumeix un 40% menys d'energia que un de convencional, i a més disposa del nou model de botiga, on preval l'experiència del client i la sostenibilitat, amb la simplificació dels mobles, la disposició dels productes, els colors i la il·luminació, per a facilitar la compra i que sigui personalitzada, còmoda i àgil, i on els productes frescos tenen un protagonisme especial.

▶ TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!

Una superfície de 1.170 m² 

El nou supermercat d'Almacelles, de 1.170 m² de superfície, està situat al carrer de Mossèn Cinto Verdaguer, 34, i és el primer establiment que la Cooperativa té a la localitat. Amb aquesta botiga, Consum arriba als 6 supermercats propis a la província de Lleida (4 a Lleida capital i un a Bellpuig) i als 206 a tot Catalunya, entre botigues pròpies i franquícies Charter.

Aquest supermercat té un horari d'atenció al públic de dilluns a dissabte de 9.00 a 21 hores. Compta amb atenció personalitzada en peixateria, xarcuteria i carnisseria, secció de fruita i verdura al detall, forn i la secció de perfumeria de Consum, amb atenció personalitzada i les marques exclusives Kyrey, Kyrey for Men, Kyrey Pharma i Consum Kids. També disposa de compra a domicili, 44 places d'aparcament gratuït per a facilitar les compres i dos punts de recàrrega per a cotxe elèctric.

Nou model de botiga

S'hi han prioritzat les seccions de frescos, com a element diferenciador de Consum, donant més protagonisme a l'experiència del client, mitjançant una nova disposició del producte en una altura òptima. També s'ha millorat l'experiència, mitigant el so del paviment amb unes rajoles especials, i s'ha suprimit la major part dels cartells aeris, eliminant el "soroll visual" i buscant una informació més clara sobre el fons blanc del mobiliari, per facilitar la comprensió del missatge.

En l'ambientació predominen els tons clars i naturals, on el taronja corporatiu de Consum es manté de manera subtil, però no és el protagonista del supermercat. Consum té previst implantar aquest nou model de botiga en totes les noves obertures que faci a partir d'ara, com també en les reformes.


Comentaris

envia el comentari