Catalunya Diari

El JuliolFest fusionarà comerç, música i gastronomia a Mollerussa

La capital del Pla d'Urgell organitza aquesta proposta els dies 14 i 15 de juliol en horari de tarda-nit, de les 20.00 a les 02.00 hores

El Parc Municipal de Mollerussa acollirà els dies 14 i 15 de juliol una nova proposta lúdica que combina comerç, música i gastronomia. Aquesta és la proposta lúdica que tindrà lloc al Parc Municipal, en horari de tarda-nit, de les 20.00 a les 02.00 hores, que sorgeix de Mollerussa Comercial amb l’acompanyament de l’Ajuntament de la localitat. La JuliolFest vol potenciar el mercat d’estiu, fomentar les compres, la música  i la gastronomia local. L’activitat comptarà amb 20.000 metres quadrats d’exposició a l’aire lliure. L’entrada al parc serà gratuïta i a cada persona se li entregarà un talonari de vals de descomptes 'lo talonari' per poder gaudir de les grans ofertes de la temporada, a més d’una agenda plena d’activitats.  

Aquesta nova proposta lúdica preveu diferents zones d’activitats. El divendres, dia 14 de juliol, de 19.15 a 21.00 hores està previst una Zona KIDS amb LittleChef, taller de cuina, estampació de samarretes, activitats per a Babies (0-2 anys), Globoflèxia, l’hora del conte o tallers i activitats lliures. Per altra banda, de 20.00 a 02.00 hores, està prevista una Zona Shopping/Castro&Music que inclou a les vuit en punt una Masterclas amb Joël Castañé, cuiner guanyador d’una Estrella Michelin al seu restaurant la Boscana de Bellvís; un grafit 'JuliolFest' en directe amb Sergi Gaya; a les 22.00 hores Personal Shopper; de 21.00 a 00.00 hores, Sessió DJ amb el DJ Peretes Brothers i de les 00.00 a les 02.00 hores, Sessió Flaix FM amb el DJ Miquel Fontova. Per altra banda i de cara al dissabte 15 de juliol, hi haurà també una Zona Kids de les 19.30 a 21.00 hores, amb activitats per a Babies (0-2anys), estampació de samarretes, l’hora del conte, LittleChef, taller de cuina i tallers i activitats lliures. A la zona Shopping/Gastro&Music, que tindrà lloc de les 22.00 hores a les 02.00 hores, s’hi podran fer diferents activitats com ara Personal Shopper o gaudir de la sessió ONE amb el DJ Francesc Pedra (GNR80), música dels 80’s per a finalitzar amb el concert a càrrec de WEDNESDAY LIPS. 

També cal destacar la vesant solidaria de la JuliolFest ja que, tot i que l'entrada és gratuïta, de cara a l’actuació del concert dels WEDNESDAY LIPS es farà una mena de taquilla invertida de manera que les persones que vulguin en sortir del concert podran pagar una quantitat que considerin oportuna i simbòlica. Tant aquesta recaptació, com la venda de vasos es destinaran a recaptar fons per a l’AECC, Associació contra el càncer de Mollerussa. També cal assenyalar que se sortejaran dos viatges a Nova York per a una persona cadascun. Un es sortejarà entre el públic en general que faci una compra o bé una consumició i l’altre, entre les persones que publiquin fotografies de la festa a l’instagram i tinguin com a mínim 100 seguidors. 

L’alcalde de Mollerussa, Marc Solsona, ha explicat que la iniciativa «busca la singularitat, la creativitat, el valor afegit i aportar diferents alternatives per projectar Mollerussa arreu». Solsona ha comentat que pretén fer una festa d’estiu en què es combina música, comerç i gastronomia i en que l’Ajuntament també introdueix part de l’activitat de les Nits d’Estiu dins del calendari de la JuliaFest per donar continuïtat a altres propostes sorgides des de la mateixa entitat, com la Mollerussa Open Night o la mostra de cervesa artesana, que es venia fent en els darrers tres anys a l’avinguda del Canal, i allargar i reforçar el període de les rebaixes. Per això, ha afegit, l'Ajuntament dona tot el suport a Mollerussa Comercial perquè és una molt bona idea, com altres que l’Associació ha portat a terme sempre amb èxit i que ara cal esperar amb il·lusió que aquest nou esdeveniment sigui tot un èxit.

Per la seva part el president de Mollerussa Comercial, Àlex Català, ha afegit que «Mollerussa Comercial està presentat una aposta de les més ambiciones  i importats dels últims anys, una aposta molt valenta, la JuliolFest». En aquest sentit, ha comentat que «aquesta activitat és un macromercat amb valor afegit, un festival amb comerç, gastronomia i música». I ha afegit: «És una activitat on el comerç de Mollerussa es trasllada al parc».


Comentaris

envia el comentari