Catalunya Diari

22 empreses es comprometen amb el Club dels Mecenes de FiraTàrrega

Aquest any el Club dels Mecenes registra un 41% més d’empreses compromeses respecte l’edició de 2019

Impulsat l'any 2002, el Club dels Mecenes de FiraTàrrega el formen 22 empreses de dimensions i sectors diversos que donen suport a l'esdeveniment. Les seves aportacions són un puntal important per a la sostenibilitat i dinamisme del certamen anual, un mercat estratègic de les arts escèniques a Catalunya referent tant a escala nacional com internacional.

Cultura, territori, empresa és el trípode que sosté la base del programa de mecenatge de FiraTàrrega. L'objectiu, apostar per una cultura que abraça el territori, manté una mirada internacional i dona suport a l'exhibició i el mercat de les arts escèniques i de carrer.

 NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T'enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!

Imatge dels representants del Club Mecenes de FiraTàrrega
22 empreses es comprometen amb el territori i la cultura en el Club dels Mecenes de FiraTàrrega 2021 | LleidaDiari.cat

 

Les empreses que hi formen part

Un total de 22 empreses formen part del Club dels Mecenes de FiraTàrrega 2021: Borges International Group, Foment Tàrrega, Servisimó, Diari Segre, ALSA, Agbar, Auto Nayox, Cambra de Comerç de Tàrrega, Cotècnica, Banc Sabadell, Sucesores de Falip Navarro, Jaucar Oil, Ros Roca, Semat OSD / Osiris, Torrons Vicens, Restaurant Cal Canela, Cartaes, Celler Carviresa, AT Giribets 2000, Grup Consist, Restaurant La Cava i Miette.

Un 41% més respecte a l'edició de l'any 2019

Aquesta xifra suposa gairebé un 41% més respecte a l'edició de l'any 2019. Un creixement satisfactori que té com a horitzó implicar el teixit empresarial del territori en el projecte cultural de FiraTàrrega i acostar empresa, ciutat i Fira.

Així, el Club dels Mecenes ofereix un espai a totes aquelles empreses amb sensibilitat cultural, entusiasme per les arts escèniques i les arts de carrer i un vincle estret amb el territori, la possibilitat de teixir una col·laboració publicoprivada i treballar conjuntament per posicionar tant la ciutat de Tàrrega com l'esdeveniment.


Comentaris

envia el comentari