Catalunya Diari

Penelles es prepara per a la segona edició del Gastrosarao

Els assistents maridaran els 13 murals de la vila
Fotografia de la primera edició del 'Gastrosarao' de Penelles
Fotografia de la primera edició del 'Gastrosarao' de Penelles | LleidaDiari.cat

'Casem murals & gastronomia'. Aquesta és la proposta que es planteja a la segona edició del 'Gastrosarao' de Penelles (La Noguera), organitzat aquest dissabte 27 de juliol per l'agència de comunicació especialitzada en el sector agroalimentari Red Flavors. A partir de les 21 hores, els assistents maridaran els 13 murals de la vila de Penelles, escollits prèviament pels productors i restauradors, amb els aliments de proximitat que es mostraran a l'acte.

 

L'esdeveniment servirà per promocionar els aliments de proximitat. En aquesta ocasió, els productors convidats són: Raig d'Arbeca, Cervesa Lo Perot, Castell del Remei Celler, 2007 Restaurant, Carn Sargaire (carn de vedella natural), A gust. Menjars, coques i càtering, Cooperativa Tres Cadires, Formatges L'Oliva, Prunus, Cal Balcells, Lo Xaragall, Torrons Fèlix i Tortichef.

 

 

Actuacions de Joan Balcells a la plaça Major de Penelles i un concert a partir de les 00.00 hores de Thinkin' Wild

A més del vessant gastronòmic, estan previstes les actuacions de Joan Balcells a la plaça Major de Penelles i un concert a partir de les 00.00 hores de Thinkin' Wild al punt d'informació del #GarGar. Els 'gastrosararos', organitzats periòdicament per l'agència Red Flavors, tenen com a objectiu promocionar el producte de proximitat, aconseguint el contacte entre els pagesos, els restauradors i els consumidors.

 

Per fer-ho possible, es porten a terme esdeveniments temàtics en entorns rurals. Red Flavors és una agència de comunicació especialitzada en el sector agroalimentari, gastronòmic i turístic que valora els petits productors, el territori i el talent local a través dels 'gastrosaraos'.

 

Els gastrosaraos són esdeveniments de promoció de productes de petits productors amb l'afegit del descobriment i degustació del producte local, incorporant un entorn de valor diferent. L'acció permet trobar nous aplicatius dels productes. Red Flavors està formada per Gemma Capell, directora de l'agència, Marta Baró, Social Media Manager, i Núria Vendrell, Junior Social Media Manager.

Cartell de l'esdeveniment
Cartell de l'esdeveniment | LleidaDiari.cat

 

 

També et poden interessar...



Comentaris

envia el comentari