La donació de sang de les primeres setmanes de desembre són clau per garantir els tractaments dels pacients durant les festes de Nadal i l'inici de l'any. Tàrrega s'ha sumat al conjunt de municipis que han ofert els seus espais per garantir les donacions de sang a Catalunya durant aquests dies.
El 19 de desembre, l'Espai Mercat comptarà amb un espai de donació de 10 a 14 i de 16 a 21 hores. Cal que els donants reservin hora des del web Donarsang.gencat.cat/MSangTarrega
TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!
Durant el mes de novembre i aquest inici de desembre, l'activitat transfusional ha estat alta als hospitals catalans. La recuperació de tractaments i operacions ajornades durant el pic de la pandèmia fa que les necessitats de sang actuals siguin altes. A més, la transfusió de plaquetes s'ha incrementat especialment, un fet que fa necessari disposar de 1.000 donacions diàries per obtenir les plaquetes necessàries cada dia.
Més notícies: