Torres de Segre impulsa els comerços i serveis locals per a fomentar el consum de proximitat

Imatge d'un bar de Torres de Segre

Torres de Segre impulsa els comerços i serveis locals per a fomentar el consum de proximitat | LleidaDiari.cat

Un dels sectors més pateix les conseqüències negatives de la pandèmia de la Covid-19, és l'activitat comercial local, per això, l'Ajuntament de Torres de Segre ha impulsat la reactivació de l'antiga associació de comerciants del municipi i ha engegat una campanya de promoció dels negocis i serveis locals amb l'objectiu de seguir estimulant el consum local de cara a la campanya de Nadal.

 

La voluntat del consistori és ajudar al fet que tant les persones autònomes com les petites empreses de Torres de Segre puguin refer-se com més aviat millor de les dificultats econòmiques derivades de la Covid-19, i precisament, aquesta iniciativa pretén posar en relleu la importància que té el comerç de proximitat en temps de confinament i pandèmia.

 

[predef]telegram-lleidadiari-492[/predef]

 

Una trentena de comerços i serveis de Torres de Segre ja s'hi han adherit

Primerament, l'Ajuntament va identificar a tothom qui tingués una activitat comercial al poble i després, va animar-los a formar part de la campanya promocional. Avui dia, una trentena de comerços i serveis de Torres de Segre ja s'hi han adherit, perquè consideren que conjuntament podran seguir potenciant amb més força i efectivitat les vendes.

 

A través d'una figura professional amb experiència en dinamització d'aquest tipus d'iniciatives, s'ha dissenyat l'estratègia promocional que arribarà a tota la població a través de les xarxes socials. La campanya consta de diferents aspectes acordats pels comerços i serveis participants: la renovació del logotip de l'associació Torres Servei Comerç, la determinació de 'Junts i juntes activem el poble' com a nou eslògan i la creació de perfils socials a Facebook i Instagram per a donar a conèixer la mateixa entitat i tots els anuncis. La intenció és que aquesta iniciativa finalitzi per Setmana Santa de l'any que ve, període en què també es crearà una campanya específica per a promoure el consum local.