Torrons i mel Alemany destinarà un nou producte a l'exportació, on la companyia ja envia més d’un 15% de la seva producció

La marca presenta l’Agredolç a la mel, un projecte cooperatiu amb Vinagres Badia
Imatge de mels
Imatge de mels | Cedida

L’empresa familiar Torrons i Mel Alemany d’Os de Balaguer va presentar dilluns dos nous productes que formen part de la seva gamma ‘gourmet’: l’Agredolç a la mel de taronger i l’Agredolç a la mel de castanyer. Els agredolços es van donar a conèixer en el marc de la III edició de la Nit del Gourmet Català, una trobada que aplega a més de 50 empreses, entitats i personalitats del món gourmet. Els nous productes representen un pas més dins de l’estratègia de creixement de Torrons i Mel Alemany, basada en la innovació i en la pedagogia per aplicar nous usos a la mel. L’agredolç a la mel és un producte de la família gourmet elaborat amb vinagre ecològic de raïms moscatell i cabernet sauvignon combinat amb les mels de taronger i de castanyer.

  

Es tracta d’un projecte cooperatiu de Torrons i Mel Alemany (Os de Balaguer, La Noguera) i Vinagres Badia (Mollerussa, El Pla d’Urgell). La cinquena generació d’aquestes dues empreses familiars, liderades per Ferran Alemany Judit i Marta Badia (respectivament) s’han aliat per crear un nou producte, cadascun sota la seva marca, mantenint la seva essència tradicional. El gerent de Torrons i Mel Alemany, Ferran Alemany, explica que l’agredolç a la mel de taronger i l’agredolç a la mel de castanyer són dues referències que «tenim pensades destinar a l’exportació i que ens serviran per obrir nous mercats i noves oportunitats per posicionar els nostres productes». Per la seva banda, Badia destinarà el producte al mercat nacional.



Comentaris

envia el comentari