Catalunya Diari

Tot a punt per a la Trobada Empresarial sobre Transformació Digital de Mollerussa

La jornada, organitzada per Xtrategics amb la col·laboració de Fira de Mollerussa, comptarà amb amb un total de set ponències
Imatge de la presentació | LleidaDiari.cat

La 4a Trobada Empresarial sobre Transformació Digital a Lleida, que organitza la consultoria Xtrategics amb la col·laboració i implicació per tercer any de Fira de Mollerussa, canviarà enguany d'ubicació i tindrà lloc el pròxim divendres 1 de març al Teatre L'Amistat de Mollerussa.

 

Ho ha explicat l'alcalde de Mollerussa i president de Fira de Mollerussa, Marc Solsona, acompanyat de Narcís Romà, director de l'empresa organitzadora, els quals han indicat que l'objectiu és aconseguir arribar a un públic més ampli i poder superar les 130 inscripcions registrades en la darrera edició que era el màxim de la capacitat de l'auditori on es duia a terme.

 

  • NOU SERVEI DE LLEIDADIARI: T'enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!

 

L'objectiu d'ajudar a projectar al territori

Solsona ha destacat que aquesta col·laboració té per objectiu ajudar a projectar al territori, sota el paraigua de la marca Fira de Mollerussa, una jornada ja consolidada després de quatre edicions amb la presència de professionals de renom. La jornada, que començarà a partir de les 9 del matí i s'obrirà amb la ponència de Mariama Sall, Social Media&Content Strategy a Xtrategics, comptarà en aquesta ocasió amb 6 ponents més de reconegut prestigi en el món de la transformació digital amb l'objectiu, segons ha remarcat Narcís Romà, de captar l'interès de tots tipus d'empresariat o de qualsevol persona que tingui un negoci.

 

Aquesta trobada comptarà amb una sèrie de professionals que permetran apropar al sector la seva experiència i les darreres novetats al respecte. En aquest sentit, cal destacar que entre els professionals presents a la trobada destaquen Luis Cabra, director executiu de Desenvolupament Tecnològic, Recursos i Sostenibilitat de REPSOL; Simon Lee, director general de Península i fundador de Game BCN; Helena Torras, CEO, cofundadora i consellera delegada de B-Wom; José Maria Santos, gerent comercial de Negoci d'Ibercaja i Oscar Pardo, Inboud Marketing Consultant a l'agència Binaria i Certified Trainer de Hubspot. També es comptarà amb la presència de dos influencers com són Patry Jordan i Carles Galí, videobloggers a GYM VirtualSecretos de Chicas, els quals explicaran com les noves marques poden aprofitar el potencial d'aquests nous perfils professionals per arribar al públic. Les inscripcions per poder participar de la trobada estaran obertes ben aviat a www.lleidadigital.cat.

 

També et poden interessar...



Comentaris

envia el comentari