Catalunya Diari

'Troba-ho a Balaguer', la campanya per reactivar el comerç de Balaguer

També s’ha creat un assistent virtual i un directori per apropar tota l’oferta comercial, empresarial i de serveis a la ciutadania

Imatge de la presentació de la nova campanya de comerç a Balaguer
Troba-ho a Balaguer. La Paeria presenta la campanya per reactivar el comerç i serveis locals | LleidaDiari.cat

Sota el lema 'Troba-ho a Balaguer', la Paeria ha posat en marxa una campanya de comunicació per visibilitzar tot el teixit comercial, empresarial i de serveis de la capital de La Noguera, apel·lant així al consum de proximitat.

La campanya, mostra l'àmplia oferta comercial de Balaguer a través de frases pensades per les diferents tipologies d'empreses de la ciutat i que posen l'accent en l'experiència transformadora d'apostar pel comerç de proximitat allunyant-se de les campanyes que fomenten la compra compulsiva. «Un cafè per canviar el món», «llibres per viure mil vides» o «uns keds per voltar arreu» en són alguns dels exemples.

▶ TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!

Transformar els barris i les ciutats

En aquest sentit el paer en cap, Jordi Ignasi Vidal ha expressat «que aquesta pandèmia ens ha de fer repensar molts hàbits de consum i retornar al comerç i serveis de proximitat és el primer pas per transformar els barris i les ciutats». A més de la campanya de comunicació, la Paeria ha creat un assistent virtual mitjançant una landing page per relacionar tota aquesta oferta professional amb la ciutadania. Trobahoabalaguer.cat conté tots aquells comerços, empreses de serveis i negocis que s'hagin inscrit al directori de Balaguer i permet que qualsevol empresa/servei tingui presència a internet sense necessitat de penjar tots els productes, sense descripcions, sense fotografies i sense manteniment.

Tan sols amb el compromís de resposta de 24 hores un cop s'hagi rebut la sol·licitud del possible client buscant un article concret. «No li preguntis a la Siri, pregunta-li a la Montse» és un dels lemes per promocionar aquest assistent virtual amb el qual, la Paeria de Balaguer, pretén donar eines als petits comerciants de la ciutat en aquesta transició digital sense renunciar al tracte directe i personal que no ofereixen les grans plataformes.

Una campanya de llarg recorregut

'Troba-ho a Balaguer' es planteja com una campanya de llarg recorregut que pretén consolidar la marca Balaguer com a punt de referència comercial a la zona de Ponent, per això arribarà a tota la zona d'influència de capital de La Noguera mitjançant cartelleria, vídeos, falques de ràdio i publicitat en premsa escrita i digital. Aquesta i altres mesures per reactivar el teixit empresarial, comercial i de serveis de la ciutat, com la injecció de 100.000 € per a les petites empreses, surt de la partida destinada a la Fira Q que va ser cancel·lada el passat mes d'abril a causa de la Covid-19.


Comentaris

envia el comentari