Catalunya Diari

Alcoletge presenta 'VisitAlcoletge', la nova marca promocional del municipi

La campanya neix amb l'objectiu de reforçar i posar en valor els atractius històrics i culturals del poble

L'Ajuntament d'Alcoletge ha presentat a l'amfiteatre del Tossal dels Morts la nova marca promocional d'aquest municipi del Segrià, 'VisitAlcoletge', que té l'objectiu de reforçar i valorar els atractius històrics i culturals del poble.

Entre aquests, el Centre d'Interpretació de la Guerra Civil, un espai en el qual se celebren exposicions, conferències, i altres activitats; l'Alberg del Pelegrí, que forma part del Camí de Sant Jaume; les rutes cicloturistes, o les Mil Maneres, el festival d'arts escèniques del municipi, referent de les terres de Lleida, tot un seguit d'elements que es troben en la nova pàgina web que inclourà de la informació referent al municipi i als seus atractius, un apartat d'agenda d'activitats, informació de rutes, entre d'altres.

 NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T'enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!

El parlament de Josep Maria Gras, alcalde d'Alcoletge, ha donat el tret de sortida a la presentació de l'acte en què ha destacat el gran «orgull que aquesta nova marca ens fa sentir com a poble», a més de «la gran oportunitat que aquesta iniciativa representa per potenciar tots els atractius turístics amb els quals compta el nostre municipi» ha destacat a més que «posar tots aquests elements sota una mateixa marca i d'una forma totalment accessible mitjançant una pàgina web pròpia, permetrà obrir aquesta oferta a un públic més ampli».

Imatge de la presentació del nou projecte d'Alcoletge
Alcoletge presenta 'VisitAlcoletge', la nova marca promocional del municipi | LleidaDiari.cat

Fer xarxa entre els municipis del Segrià

Per la seva banda, David Massot, president del Consell Comarcal del Segrià, s'ha referit a aquesta iniciativa com una «molt bona eina que ens permetrà fer xarxa entre els municipis del Segrià i sumar entre tots».

Per últim, Rosa Pujol, vicepresidenta del Patronat de Turisme de Lleida, ha felicitat la iniciativa de l'Ajuntament d'Alcoletge i ha destacat que amb aquesta nova marca i la nova web s'aconseguirà una major difusió de l'oferta turística del municipi d'una manera molt més directa i efectiva en l'àmbit de Catalunya i també a escala estatal.

«Actualment resulta pràcticament impossible poder planificar un viatge, una sortida o bé una visita o escapada, per més propera que sigui, sense Internet. Saber horaris, dies de visita, indrets i lloc recomanats per visitar, així com assabentar-se de tot allò que veurem amb informació útil i de valor per als visitants, és el que ens aporta el món d'Internet. Uns valors que a partir d'ara els turistes podran trobar per mitjà de 'VisitAlcoletge'».


Comentaris

envia el comentari