Els concerts de La Murga previstos per a l’escenari de la plaça Comtes d’Urgell es traslladaran al pavelló Molí de l’Esquerrà per la previsió de pluja. La resta d’activitats es faran igual al Pati de l’Escola de Música.
TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!
Els actes del programa afectats són els concerts del divendres 1 i dissabte 2 de setembre.
El concert de divendres a les 21.30 hores compta amb l’actuació dels grups ‘HOM House of Madness’, ‘Ksonronda’, ‘Círculo de Borneo’, ‘El Gitano de Balaguer’, ‘Saüc’, ‘Burnincat’, ‘7DRock’ i ‘La Cosa Nostra’.
Per altra banda, el concert de dissabte a les 22.15 hores compta amb la participació de ‘Los Angeles MOB’, als que seguiran Edu Escaño i ‘Els Homínids’, seguits de ‘Perifèrics’, ‘Somnis’, ‘Ella Grupo’, ‘Hao Band’ i tancaran l’edició d’enguany ‘Band The Cool’.