La festa de benvinguda al nou alumnat de la Universitat de Lleida (UdL) es celebra el dijous 21 de setembre amb la presentació del disc del grup lleidatà Sexenni. L’esdeveniment, organitzat pel Consell de l’Estudiantat de la UdL i limitat a la comunitat universitària, inclou altres actuacions musicals. Per accedir-hi, cal haver comprat una entrada de forma anticipada de 5,5 euros. El proper dimecres, 27 de setembre, la festa es traslladarà al campus d’Igualada-UdL.
TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!
A partir de les 17.00 h se suspenen les classes i comencen les actuacions, en dos escenaris diferents. L’accés al recinte es fa a través de les escales del costat del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera. La banda encarregada d’obrir foc serà Atzavara, una formació de Ponent que combina rock, punk, reggae i ska. La festa de benvinguda dels estudiants comptarà també amb l‘actuació castellera dels Marracos de la UdL, a les 18.30 h, i amb un punt lila amb personal del Centre d’Igualtat d’Oportunitats i Promoció de les Dones Dolors Piera per coordinar la resposta institucional davant situacions de discriminació, violències sexuals o LGBTI-fòbiques.
El Consell ofereix aquesta trobada «com alternativa d’oci segura a les habituals activitats de germanor informals que es realitzen per la ciutat cada any», destaquen els organitzadors. «Volem promoure el sentiment de pertinença a la UdL de tot el nou estudiantat, ja que la festa els ofereix l’oportunitat de conèixer als seus companys, gaudir de bona música i crear records inoblidables», afegeixen. Per garantir el descans dels veïns, el Consell de l’Estudiantat mesurarà l’impacte acústic de la festa.