Sin categorizar

Convoquen «talls successius» de la C-14 a Coll de Nargó si Movistar no resol les incidències

Comparteix

Veïns i empresaris de Coll de Nargó (Alt Urgell), a més de l'ajuntament de la localitat alt urgellenca, han acordat convocar «talls successius» a la C-14 en diumenge si la companyia telefònica Movistar no implementa una «solució definitiva» a la problemàtica que pateixen amb aquest subministrament. Concretament, segons han exposat en un comunicat, la velocitat de connexió a Internet en el municipi no arriba ni a 1MB/s quan, asseguren, en pobles del voltant supera els 50 MB/s.

 

A més, han denunciat interrupcions del servei en les línies de mòbil i de dades que, segons diuen, poden allargar-se tres, quatre o més dies fins al seu restabliment. La primera de les mobilitzacions està prevista pel pròxim 9 de setembre a les cinc de la tarda si, abans d'aquesta data, l'operadora no hi ha dut a terme cap actuació per resoldre les incidències que pateixen.

 

Pels veïns i empresaris de Coll de Nargó, així com per l'ajuntament del municipi, la problemàtica que tenen amb el servei de telefonia es podria resoldre «en migdia» i amb una inversió, per part de la companyia, d'entre 4.000 i 5.000 euros. És per això que denuncien la seva «invisibilitat» davant l'operadora i per aquest motiu volen convocar un seguit de «talls successius» a la carretera C-14 al seu pas per la localitat alt urgellenca, el primer el pròxim 9 de setembre a les cinc de la tarda.

 

Els afectats asseguren que les incidències en el servei estan causant greus perjudicis a comerciants, restauradors i hotelers, els quals «perden reserves via internet o no poden cobrar amb targeta als seus clients», segons han expressat en un comunicat. A més, han lamentat: «Paguem la mateixa tarifa que arreu, però per menys de la meitat del servei», fet que, han afegit, fa «poc competitius» els negocis o serveis del municipi.

Desarticulada una banda de colombians que robava en pisos duplicant les claus
L’Eix Comercial de Lleida s’omple de descomptes amb el Mercat de les Rebaixes d’Estiu

Últimes Noticies

També et pot interessar

Convoquen «talls successius» de la C-14 a Coll de Nargó si Movistar no resol les incidències

Comparteix

Veïns i empresaris de Coll de Nargó (Alt Urgell), a més de l'ajuntament de la localitat alt urgellenca, han acordat convocar «talls successius» a la C-14 en diumenge si la companyia telefònica Movistar no implementa una «solució definitiva» a la problemàtica que pateixen amb aquest subministrament. Concretament, segons han exposat en un comunicat, la velocitat de connexió a Internet en el municipi no arriba ni a 1MB/s quan, asseguren, en pobles del voltant supera els 50 MB/s.

 

A més, han denunciat interrupcions del servei en les línies de mòbil i de dades que, segons diuen, poden allargar-se tres, quatre o més dies fins al seu restabliment. La primera de les mobilitzacions està prevista pel pròxim 9 de setembre a les cinc de la tarda si, abans d'aquesta data, l'operadora no hi ha dut a terme cap actuació per resoldre les incidències que pateixen.

 

Pels veïns i empresaris de Coll de Nargó, així com per l'ajuntament del municipi, la problemàtica que tenen amb el servei de telefonia es podria resoldre «en migdia» i amb una inversió, per part de la companyia, d'entre 4.000 i 5.000 euros. És per això que denuncien la seva «invisibilitat» davant l'operadora i per aquest motiu volen convocar un seguit de «talls successius» a la carretera C-14 al seu pas per la localitat alt urgellenca, el primer el pròxim 9 de setembre a les cinc de la tarda.

 

Els afectats asseguren que les incidències en el servei estan causant greus perjudicis a comerciants, restauradors i hotelers, els quals «perden reserves via internet o no poden cobrar amb targeta als seus clients», segons han expressat en un comunicat. A més, han lamentat: «Paguem la mateixa tarifa que arreu, però per menys de la meitat del servei», fet que, han afegit, fa «poc competitius» els negocis o serveis del municipi.

Últimes Noticies

També et pot interessar