Arriba Cap d'Any i, entre moltes altres coses, aquesta nit també és sinònim de raïm. Per això, la Dolors Mateu ens presenta aquest dijous una nova forma de menjar aquesta fruita que ens mostra que un any s'acaba i que un nou comença amb 365 il·lusions i somnis per davant.
TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!
Raïm sense llavors
Sucre
Ametlla granet crocant
Renteu la fruita i separeu els grans. De cada gra talleu una mica la part de dalt, aquesta serà la base. Doneu la volta al gra de raïm i claveu un escuradents. Reserveu. Poseu en un recipient estret (tassa de cafè o similar) l'ametlla en granet crocant. Reserveu.
Feu caramel amb almenys 3 c/s de sucre, poseu-lo en un pot i deixeu que es desfaci, formarà una espuma, remeneu amb una cullera o bé fer moviments de vaivé amb la nansa del cassó fins que estigui el sucre líquid, sense escuma i amb un lleuger color daurat. Banyeu el raïm en aquest caramel, després submergiu-les en l'ametlla, només una part, perquè l'ametlla quedi adherida.
Poseu r a sobre de paper de forn fins que s'assequin.
Aquesta i moltes receptes més les podràs trobar al Blog de cuina de la Dolorss. En aquest espai, la Dolors et presenta plats de totes les varietats, per a tots els gustos i de diferents elaboracions. Tant si ets un apassionat de la cuina, com si acabes d'endinsar-te, no et perdis els seus consells i comença ja a seguir-la. Nosaltres, t'esperem la setmana vinent amb una nova recepta. Encenem els fogons?
Més notícies: