Successos
LLEIDAmarihuanaMossos d'Esquadrapolicia

Descobreixen un pis dedicat al cultiu de marihuana al centre de Lleida

El pis estava dedicat a la producció de droga i tenia la llum punxada

Comparteix

Plantació de marihuana intervinguda pels Mossos d'Esquadra en un pis de Lleida. / Cedida pels Mossos d'Esquadra
Plantació de marihuana intervinguda pels Mossos d'Esquadra en un pis de Lleida. / Cedida pels Mossos d'Esquadra

La troballa d’un cultiu de marihuana en un pis de Lleida s’ha saldat amb la detenció d’un home aquesta setmana a la capital del Segrià. Els Mossos d’Esquadra van arrestar dimarts un home de 46 anys acusat de tenir una plantació amb 305 plantes en un immoble del carrer Comtes d’Urgell.

La investigació s’havia iniciat a finals de l’estiu del 2025. Durant les vigilàncies, la policia va identificar els propietaris de l’immoble i també va comprovar que el pis estava connectat a la xarxa elèctrica de manera fraudulenta.

Els agents van detenir el principal sospitós quan es disposava a entrar a l’habitatge. Segons la policia, l’home es va mostrar col·laborador i va facilitar l’accés dels agents al pis.

Una plantació amb plantes en diferents fases

Un cop dins de l’immoble, els Mossos van constatar l’existència de la plantació de marihuana. Segons han explicat, hi havia plantes en diferents estadis de creixement, fet que evidenciava que el pis estava destinat a la producció de droga.

Després d’aquesta primera actuació, els agents van precintar i custodiar l’habitatge per fer-hi l’entrada i la perquisició formal l’endemà. Finalment, aquest dimecres, passades les 10 del matí, la policia va tornar al pis i hi va intervenir un total de 305 plantes de marihuana.

També se l’acusa de frau elèctric

L’home va quedar detingut com a presumpte autor d’un delicte contra la salut pública. A més, també se l’acusa d’un delicte de defraudació de fluid elèctric, ja que l’immoble estava enganxat de manera il·legal a la xarxa.

Segons la informació facilitada pels Mossos, el pis funcionava com un espai dedicat al cultiu de marihuana. Per tant, no es tractaria d’un consum particular, sinó d’una activitat vinculada a la producció de droga.

A disposició judicial a Lleida

El detingut havia de passar aquest dijous a disposició judicial davant del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.

Amb aquesta actuació, els Mossos donen per desmantellada una nova plantació interior de marihuana a la ciutat. La investigació ha permès localitzar el cultiu i intervenir les plantes abans que la droga pogués continuar el seu procés de producció.

NOU NÚMERO DE WHATSAPP

T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis.

TELEGRAM LLEIDADIARI

Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram.

Cau una xarxa que oferia papers falsos a immigrants per regularitzar-se
Aparatós accident a Torrebesses: tres ferits i dos atrapats dins d’un cotxe

Últimes Noticies

Subscriu-te a la nostra Newsletter

No fem spam! Llegeix la nostra política de privadesa per obtenir més informació.

També et pot interessar