L'Aplec del Caragol de Lleida ha estat protagonista del programa Euromaxx de la televisió Deutsche Welle (DW), un espai d'aquesta cadena pública alemanya que s'emet per televisió, ràdio i internet i que centra els seus continguts en l'essència de la vida quotidiana i la cultura d'Europa.
El reportatge sobre l'Aplec es va emetre el passat 10 de juny i va ser realitzat pels periodistes Regina Niedenzu i Dirk Rensmann que ens van visitar en la darrera edició de la nostra festa i han sabut copsar l'essència de la nostra celebració. La peça informativa té una durada de prop de cinc minuts i en ella s'expliquen des dels orígens de la festa, fins a diferents formes de cuinar els caragols de les colles.
NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T'enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!
Deutsche Welle és la cadena pública alemanya per l'estranger. A més de transmetre qüestions sobre Alemanya, plasmen altres fets i esdeveniments externs i el seu treball vol fomentar l'entesa entre cultures i pobles. A més, faciliten l'accés a la llengua alemanya. La seva oferta formativa abasta 30 idiomes i les informacions s'emeten en alemany, espanyol, anglès i àrab. L'audiència estimada és de 157 milions de persones. Podeu veure el reportatge en el següent enllaç: https://aplec.org/ca/associacio/fecoll/actualitat/94439/laplec-en-la-cadena-de-television-alemana-deutsche-welle/2462.html
Més notícies: