Catalunya Diari

Bars de Lleida comencen a rebre la cervesa i l’aigua de San Miguel

Com a part del paquet de mesures per ajudar a reactivar l’Hostaleria

Un cop superada la Fase 0 de la desescalada en totes les províncies espanyoles, els bars i restaurants comencen, a poc a poc, a aixecar les seves persianes i a rebre l'aportació extraordinària de cervesa i aigua mineral natural de Mahou San Miguel a través de #SOMOSFAMILIA, iniciativa protagonitzada per les seves quatre icòniques marques.

 

Els primers a rebre aquesta ajuda addicional de producte han estat els hostalers d'aquelles zones que ja havien passat a la Fase 1 (entre ells, els establiments lleidatans). Dels que van decidir obrir, el 56% ja el té disponible en els seus establiments i, partir d'aquesta setmana, els bars i restaurants ubicats a Madrid, Barcelona i les capitals de província de Castella i Lleó, també podran començar a rebre-ho.

 

▶ INVITACIÓ: Ja us podeu unir al grup oficial de Facebook del Lleida Diari on comentem entre tots les notícies de Lleida! Us informareu, podreu comentar l'actualitat i també us entretindreu. FEU CLIC AQUÍ, US ENCANTARÀ!

 

Un enviament molt especial coordinat a través dels concessionaris i els distribuïdors

Es tracta d'un enviament molt especial coordinat a través dels concessionaris i els distribuïdors habituals de Mahou San Miguel a cada zona i per al qual s'ha posat en marxa un operatiu de més de 3.000 vehicles entre camions i furgonetes de repartiment. Un gran desplegament tècnic i humà gràcies al qual es podran fer arribar les caixes addicionals de cervesa i aigua que suposaran per als hostalers una facturació estimada de 75 milions d'euros, com ja va comunicar la Companyia fa unes setmanes.

 

Amb #SOMOSFAMILIA, Cervezas Alhambra, San Miguel, Mahou i Agua Solán de Cabras, abandonen els seus plans de 2020 per bolcar tota la seva ajuda i compromís amb el sector hostaler donant suport, així, als 1,7 milions de persones que viuen directament de l'hostaleria i als més de 300.000 establiments hostalers, segons Hostaleria d'Espanya, que comencen a aixecar els tancaments dels seus negocis davant de la incertesa.

 

Treballant unides en una acció que no és puntual

«Durant aquests dies hem assistit a la materialització de l'ajuda que des de les quatre marques ens vam proposar aportar amb l'objectiu de contribuir a la recuperació de l'Hostaleria. Estem posant tota l'ànima en aquests moments tan difícils per donar suport al negoci i ocupació de tantes famílies hostaleres», explica César Hernández, director general de Màrqueting de Mahou San Miguel. Per això, aquestes marques de la família Mahou San Miguel segueixen treballant unides en una acció que no és puntual, sinó que materialitza un compromís de futur per a tot aquest any i amb la qual esperem facilitar la recuperació de l'Hostaleria i les persones que la viuen i la gaudeixen.

 

I com a mostra d'aquest lliurament de producte, aquest dilluns surt a la televisió 'Reparto', la segona part de #SOMOSFAMILIA que, després Rótulos, reflecteix el compromís de Mahou San Miguel amb aquesta part de la família que tant necessita ara la seva ajuda, els hostalers.



Comentaris

envia el comentari