Catalunya Diari

El Lleida Music Festival San Miguel celebra la seva segona actuació

L’esdeveniment ha anat acompanyat d’una proposta gastronòmica amb foodtruck de productes de proximitat

En el marc de la primera edició del Lleida Music Festival San Miguel, el Biloba Open Air ha acollit aquest passat vespre el seu segon concert. En aquesta ocasió, l'actuació ha anat a càrrec del quintet madrileny Dvicio, que ha presentat els seus temes de pop llatí.

Amb les entrades exhaurides d'un aforament d'unes 500 persones, Andrés i Martín Ceballos, Alberto González (Missis), Luis Gonzalvo i Ignacio Gotor (Nacho) han presentat el seu darrer àlbum 'Impulso', en una gira que finalitzarà el pròxim mes de novembre a Moscou.

 NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T'enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!

L'esdeveniment ha anat acompanyat d'una proposta gastronòmica amb foodtruck de productes de proximitat i una ambientació pròpia dels festivals musicals a l'aire lliure. Tot plegat, fent complir les rigoroses normatives per la pandèmia de la Covid-19.

Diumenge, nova cita a Biloba Open Air amb l'espectacle familiar 'Reggae per xics'

La pròxima cita amb el Lleida Music Festival San Miguel serà aquest diumenge dia 12 de setembre amb la formació Reggae per xics, actuació que tindrà lloc a les 12 hores al Biloba Open Air. Reggae per xics presentarà el seu nou espectacle 'Quadern de Bitàcola', que està adreçat a un públic familiar.

El nou espectacle és un viatge travessant el mar, una aventura on els més petits coneixeran animals, plantes i personatges molt especials, a més de descobrir què passa quan s'omple el mar de residus. El grup, que fa més de deu anys que ofereix els seus 'èxits a sobre dels escenaris, convida a petits i grans a divertir-se, però també a reflexionar sobre com tenir cura del planeta a ritme de reggae.

Des de l'organització de l'esdeveniment han assenyalat sentir-se «satisfets per l'acollida que està tenint el Lleida Music Festival San Miguel, ja que en un temps rècord hem aconseguit un ressò que era difícil d'esperar amb la incertesa que viu la cultura aquests dies». En aquest sentit, afirmen que «això només acaba de començar i en els pròxims concerts la nostra proposta transversal i vertebradora es veurà més i millor plasmada».

Imatge d'un concert Dvicio
El Lleida Music Festival San Miguel celebra la seva segona actuació amb el pop llatí de ‘Dvicio’ | Mauri Dolce

Agenda de concerts Lleida Music Festival San Miguel

12/09 Reggae per xics, 12 hores, Biloba
17/09 Marc Seguí. Artista convidat: Valdivia & The boo band: 21 hores. Inici concert 22.30 hores, Biloba
19/09 Fatima Hajji (sold out), 16 hores, Biloba
24/09 Mishima, 22 hores, Seu Vella (plaça de la Sardana)
26/09 Ana Mena, 22 hores, Seu Vella (plaça de la Sardana)
29/09 Dàmaris Gelabert, 19 hores, Seu Vella (plaça de la Sardana)
02/10 Renaldo & Clara, 20 hores, Biloba
02/10 Enzel, 20 hores, Bilona
03/10 Pol Granch, 22 hores inici 'Showcase by Europa FM, Biloba
08/10 Sidonie, 22 hores, Biloba
16/10 Trueno, 22 hores, Biloba
17/10 Nil Moliner (sold out), 21 hores, Biloba

 

Sobre el Lleida Music Festival San Miguel

El Lleida Music Festival San Miguel té lloc des del passat mes d'agost fins l'octubre amb la diversitat cultural com a clau de la seva programació, que comptarà amb diferents concerts d'artistes i grups com Dvicio, Sidonie, Ana Mena, Nil Moliner o Dàmaris Gelabert.

Les actuacions tenen lloc en dues ubicacions: l'Espai Biloba Open Air i la plaça de la Sardana de la Seu Vella. El Lleida Music Festival San Miguel vol anar més enllà de la música i "ser un esdeveniment que aplegui i valori totes les potencialitats de les Terres de Lleida, des de la gastronomia, l'art i el turisme de proximitat entre altres".

El Lleida Music Festival San Miguel compta amb Magna San Miguel com un dels seus principals patrocinadors. La marca cervesera emmarca aquest patrocini en la campanya 'Ciudades Magníficas', que té l'objectiu de dinamitzar l'hostaleria i el comerç local. En aquest sentit, San Miguel aposta pel Lleida Music Festival San Miguel i aquells que sempre busquen despertar el seu costat més inquiet i alimentar el seu inconformisme, que gaudeixen de la seva ciutat i li treuen el màxim partit, buscant noves experiències que els enriqueixin i inspirin.

 

Compromís amb la cultura local i reforçar el teixit comercial

Així, San Miguel referma el compromís amb la cultura local i reforçar el teixit comercial per dinamitzar el territori. La voluntat de la marca és compartir el costat més inquiet de les persones amb diferents experiències que, no només es tradueixen en propostes cerveseres, sinó també en iniciatives com 'Ciudades Magníficas'.

D'altra banda, la Paeria de Lleida, la Diputació de Lleida, l'lnstitut d'Estudis llerdencs, la Generalitat de Catalunya i l'lnstitut Català d'Empreses Culturals també col·laboren amb l'organització del Festival.


Comentaris

envia el comentari