San Miguel ofereix tastos de cervesa amb realitat virtual a la Fira de Sant Miquel

Es tracta d'una iniciativa més de la marca lleidatana que aquest any commemora el seu 60è aniversari
Imatge d'un tast
Imatge d'un tast | LleidaDiari.cat

La Fira de Sant Miquel ha estat el marc elegit per la cervesera San Miguel per mostrar la seva proposta de fusió perfecta entre tecnologia i gastronomia. Es tracta de 'VR Explorers by San Miguel', una experiència de realitat virtual desenvolupada conjuntament per San Miguel i l'estudi The Vrain. 'VR Explorers' proposa un maridatge en realitat virtual: un joc d'exploració amb els sentits a través d'un viatge a Japó en 360º, la cervesa San Miguel Selecta i un ingredient tant simbòlic de la gastronomia nipona com el wasabi. Es tracta d'una iniciativa més de la marca lleidatana que aquest any commemora el seu 60è aniversari, sempre demostrant el caràcter intrèpid, innovador i avantguardista.La vinculació de San Miguel amb la ciutat de Lleida es remunta el 1957. 

El riu Segre va ser un dels principals motius pels quals San Miguel va decidir instal·lar el seu primer centre de producció a la ciutat de Lleida, que es va inaugurar l'11 de maig, fent-ho coincidir amb Sant Anastasi i, per tant, amb la Festa Major de la ciutat. L'esperit explorador de San Miguel queda present en totes les accions de la marca, una visió que sorgeix en 1890 quan van explorar el món en cerca de les millors experiències cerveseres. Un viatge que va marcar l'essència de la marca a través del descobriment i la barreja de cultures, estils de vida i tradicions i que pot apreciar-se, també, en aquest festival 'San Miguel Music Explorers a la Fàbrica'.



Comentaris

envia el comentari