Esports
AsproscursaFundació AsprosLLEIDA

La cursa inclusiva Fundació Aspros arriba a la IX edició

El diumenge 5 d’octubre, el Parc de l’Aigua de Lleida acollirà la cursa més inclusiva i solidària de Lleida, organitzada per la Fundació Aspros

Comparteix

Cursa inclusiva Fundació Aspros: “Nosaltres també podem!”. / Aspros
Cursa inclusiva Fundació Aspros: “Nosaltres també podem!”. / Aspros

El diumenge 5 d’octubre, el Parc de l’Aigua de Lleida acollirà la cursa inclusiva i solidària de la Fundació Aspros. La novena edició de la prova esportiva “Nosaltres també podem!” oferirà modalitats de cursa de 5K i 10K, caminada de 5K i 10K i curses infantils. L’organització espera superar la participació rècord de l’any passat, amb més de 750 assistents.

Molt més que una cursa esportiva

Segons Miguel Gómez, responsable de la cursa, “Nosaltres també podem! és un projecte d’esport inclusiu que vol demostrar i visibilitzar les capacitats de les persones amb discapacitat intel·lectual i/o problemàtica de salut mental”. Així mateix, la participant Sofia Criado ha destacat que iniciatives com aquesta “donen visibilitat i mostren de què som capaces les persones amb discapacitat”.

L’entitat oferirà acompanyament als infants amb discapacitat que vulguin córrer. A més, al llarg de la jornada hi haurà activitats familiars, així com sorteigs de premis com entrades dobles a PortAventura World, una subscripció a Disney+o una tauleta electrònica.

Un projecte inclusiu amb impacte social

La cursa inclusiva Fundació Aspros destinarà tots els beneficis recaptats a projectes que promouen l’esport inclusiu i la vida saludable entre les persones amb discapacitat. Les inscripcions, que romandran obertes fins al 2 d’octubre, es poden fer a través del web de la fundació.

Una xarxa de col·laboracions solidàries

L’esdeveniment compta amb el suport d’empreses compromeses amb el territori. SiC24 renova com a patrocinador oficial per quart any consecutiu. També hi participen NOVACOOP MEDITERRANEA, sp|activa i una vintena més de col·laboradors. Segons Josep Reig, responsable de SiC24, “és un orgull donar suport a projectes que tenen un impacte positiu en la comunitat”.

Fundació Aspros, compromís amb la inclusió

La Fundació Aspros, creada el 1962, treballa per la inclusió i la igualtat d’oportunitats de les persones amb discapacitat a Lleida. Pots conèixer més sobre la seva tasca al web oficial de la Fundació Aspros.

Cursa inclusiva Fundació Aspros: “Nosaltres també podem!”. / Aspros
Cursa inclusiva Fundació Aspros: “Nosaltres també podem!”. / Aspros

NOU NÚMERO DE WHATSAPP

T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis.

TELEGRAM LLEIDADIARI

Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram.

Trofeu Ciutat de Lleida Natural Optics: Hiopos vs Barça
El Lleida denuncia que la Paeria vol deixar-lo sense el Camp d’Esports

Últimes Noticies

Subscriu-te a la nostra Newsletter

No fem spam! Llegeix la nostra política de privadesa per obtenir més informació.

També et pot interessar