Societat

Les demandes dels centres escolars de Catalunya per la reducció de l’hora

Comparteix


Les especialitats docents més demanades per incorporar a partir del gener per la reducció d’una hora lectiva als docents i l’entrada de 3.566 professionals són mestres generalistes de primària i de pedagogia terapèutica a primària i especialistes d’anglès a secundària. En concret, a l’educació primària s’han demanat 646 mesters de l’especialitat de primària, 267 de pedagogia terapèutica i 180 d’anglès.

A l’ESO, la majoria de centres han optat per professorat d’anglès (241), seguits dels d’orientació educativa (194), ciències socials (185) i tecnologia (151). D’altra banda, dos de cada tres nomenaments (67%) s’han produït per a professionals que ja estaven als centres i que ara completaran la seva jornada o bé allargaran una substitució.

▶ TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!






El conseller d’Educació, Josep Gonzàlez Cambray, va destacar aquest dimecres que la incorporació d’aquests docents permetrà reduir l’hora lectiva a tots els mestres i professors i “incrementar la coordinació i el temps dedicat al debat pedagògic dins de cada centre”. Va afegir que el fet que s’hagin demanat especialistes en pedagogia terapèutica i orientadors demostren la voluntat de millorar l’escola inclusiva.


Confirmat: Els metges de Catalunya faran vaga
Consulta tots els números premiats enguany a la Loteria Nacional

Últimes Noticies

També et pot interessar

Les demandes dels centres escolars de Catalunya per la reducció de l’hora

Comparteix


Les especialitats docents més demanades per incorporar a partir del gener per la reducció d’una hora lectiva als docents i l’entrada de 3.566 professionals són mestres generalistes de primària i de pedagogia terapèutica a primària i especialistes d’anglès a secundària. En concret, a l’educació primària s’han demanat 646 mesters de l’especialitat de primària, 267 de pedagogia terapèutica i 180 d’anglès.

A l’ESO, la majoria de centres han optat per professorat d’anglès (241), seguits dels d’orientació educativa (194), ciències socials (185) i tecnologia (151). D’altra banda, dos de cada tres nomenaments (67%) s’han produït per a professionals que ja estaven als centres i que ara completaran la seva jornada o bé allargaran una substitució.

▶ TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!






El conseller d’Educació, Josep Gonzàlez Cambray, va destacar aquest dimecres que la incorporació d’aquests docents permetrà reduir l’hora lectiva a tots els mestres i professors i “incrementar la coordinació i el temps dedicat al debat pedagògic dins de cada centre”. Va afegir que el fet que s’hagin demanat especialistes en pedagogia terapèutica i orientadors demostren la voluntat de millorar l’escola inclusiva.


Últimes Noticies

També et pot interessar