Sense Categoria

Derrota de l’ICG Software Lleida a la pista del Noia (5-3)

Comparteix

Derrota de l’ICG Software Lleida a la pista del Noia (5-3)| Redacció – Fotografia: ICG Software Lleida (Arxiu)

 

Derrota de l’ICG Software Lleida en l’últim desplaçament d’aquesta temporada a l’OK Lliga. L’equip lleidatà ha perdut a la pista del Noia Freixenet per 5 a 3. Amb 43 punts, els lleidatans són setens a la classificació i tenen assegurada la classificació per competir a la Copa CERS, després que el divendres el Lloret perdés a Reus per 10 a 3.

El cap de setmana que ve es disputa l’última jornada de lliga en què el Lleida Llista rebrà a l’Onze de Setembre la visita del líder, el Liceo, que jugarà un partit decisiu, ja que només té un punt més que el segon classificat, el FC Barcelona.
 
En el partit d’aquest diumenge, els homes d’Albert Folguera han aconseguit mantenir el ritme fins al descans, empatant a un gol, gràcies al gol de Marsu, que ha obert el marcador. Però el segon temps ha estat fatal per als interessos lleidatans. Els locals han fet quatre gols consecutius en menys de deu minuts. Rodero i Cañellas han deixat el marcador final en 5 a 3.
 
Els partits de l’última jornada de lliga es jugaran tots el dissabte, 15 de juny, a les 20.00 hores

NOU NÚMERO DE WHATSAPP

T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis.

TELEGRAM LLEIDADIARI

Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram.

Derrota de l’ICG Software Lleida a la pista del Noia (5-3)
Derrota de l’ICG Software Lleida a la pista del Noia (5-3)

Últimes Noticies

Subscriu-te a la nostra Newsletter

No fem spam! Llegeix la nostra política de privadesa per obtenir més informació.

També et pot interessar