Successos
Catalunyafutbol baseMossos d'Esquadraterrassa

Enxampen un entrenador català de futbol base per una presumpta petició de ‘porno’ a menors

L'home de 25 anys ha estat acomiadat pel club i ha passat a disposició judicial

Comparteix

Imatge d'arxiu dels Mossos / LleidaDiari.cat
Imatge d'arxiu dels Mossos / LleidaDiari.cat

Els Mossos d’Esquadra han detingut un entrenador del futbol base del Terrassa FC, de 25 anys. Segons la informació disponible, se l’investiga per una presumpta petició de contingut pornogràfic a menors.

La detenció es va fer dimecres 11 de febrer. En concret, va tenir lloc a les instal·lacions de l’Estadi Olímpic de Terrassa. D’altra banda, la notícia l’ha avançada el Diari de Terrassa i els Mossos ho han confirmat a l’ACN.

A més, la investigació està a càrrec de la policia catalana. De moment, la persona detinguda ja ha passat a disposició judicial. Mentrestant, el cas continua sota investigació.

El club l’acomiada i anuncia mesures

Per la seva banda, el Terrassa FC ha emès un comunicat. En aquest text, informa que l’home ha deixat de formar part del club. Així, assegura que no desenvoluparà cap activitat dins l’entitat.

Segons el club, la decisió respon a la voluntat de preservar la seguretat de l’entorn educatiu i esportiu. Alhora, l’entitat diu que es posa a plena disposició de la investigació. Per això, afirma que col·laborarà amb els Mossos i amb l’autoritat judicial en tot allò que se li requereixi.

Sense constància de comunicacions formals

D’altra banda, el Terrassa FC afegeix que, fins a la data, “no consta cap comunicació formal registrada” relacionada amb els fets investigats. Tot i això, el club remarca que seguirà col·laborant amb la investigació.

A més, l’entitat precisa que la persona disposava de la documentació exigida per la normativa vigent. Per exemple, assenyala el certificat negatiu de delictes de naturalesa sexual. També indica que tenia les titulacions federatives requerides.

Finalment, el club reitera que l’objectiu és preservar la seguretat de l’entorn formatiu i esportiu. En canvi, la investigació continua oberta i els fets es mantenen, ara com ara, en l’àmbit de la presumpta comissió del delicte.

NOU NÚMERO DE WHATSAPP

T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis.

TELEGRAM LLEIDADIARI

Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram.

Ampliació: Els cincs morts eren joves entre 14 i 18 anys i els Mossos descarten una explosió
Rescaten un esquiador arrossegat per una allau a Catalunya

Últimes Noticies

Subscriu-te a la nostra Newsletter

No fem spam! Llegeix la nostra política de privadesa per obtenir més informació.

També et pot interessar