Lleida
bombersincendiLLEIDAParc de la Mitjana

Un jove provoca un incendi al parc de la Mitjana i acaba detingut

El foc ha cremat uns 700 metres de canyís a tocar del carrer Pearson de la capital del Segrià

Comparteix

Detingut un jove per provocar un incendi al parc de la Mitjana de Lleida. / Bombers

El parc de la la Mitjana de Lleida ha registrat un incendi aquest dissabte a la tarda. Un jove ha estat arrestat, acusat dels fets. L’incident ha generat una actuació ràpida dels serveis d’emergència i ha afectat una zona natural de la ciutat. Segons ha informat la Guàrdia Urbana, el detingut és un jove de 20 anys a qui s’acusa d’haver originat l’incendi en aquest espai natural de Lleida.

Els Bombers de la Generalitat van rebre l’avís de l’incendi al parc de la Mitjana a les 19.31 hores i van activar quatre dotacions per controlar les flames. L’incendi es va produir a tocar del carrer Pearson. Concretament, el foc va cremar aproximadament 700 metres de canyís, una zona especialment sensible des del punt de vista ambiental i amb risc de propagació ràpida.

Actuació dels serveis d’emergència

La intervenció dels Bombers va permetre extingir l’incendi i evitar que s’estengués a altres zones del parc. La seva actuació va ser clau per contenir els danys.

Posteriorment, la Guàrdia Urbana va procedir a la detenció del jove acusat de provocar un incendi a la Mitjana de Lleida. En una actuació coordinada i amb resposta immediata davant dels fets.

NOU NÚMERO DE WHATSAPP

T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis.

TELEGRAM LLEIDADIARI

Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram.

Un home cau pel celobert a Lleida i acaba crític després d’una baralla
El govern espanyol crea una eina per preveure les pensions del futur

Últimes Noticies

Subscriu-te a la nostra Newsletter

No fem spam! Llegeix la nostra política de privadesa per obtenir més informació.

També et pot interessar