Successos
Alt UrgellCatalunyaMossos d'Esquadraorganya

Un detingut a l’Alt Urgell després d’intentar atropellar un home

L'arrestat va intentar envestir la víctima quan passejava els seus gossos i va matar-ne un d'ells

Comparteix

Una patrulla dels Mossos d'Esquadra. / LlediaDiari.cat
Una patrulla dels Mossos d'Esquadra. / LlediaDiari.cat

Els Mossos d’Esquadra han detingut un home de 47 anys a Organyà (Alt Urgell) per intentar atropellar un altre home. Els fets es van produir el 2 de febrer, cap a les 9.00 hores, a la zona dels horts del municipi.

Tot va començar després d’una discussió entre una parella que passejava tres gossos i un altre home que anava amb animals sense lligar. Segons la investigació, el presumpte agressor va marxar del lloc i, poc després, hi va tornar amb el seu vehicle.

Quan va tornar, ho va fer a alta velocitat i amb la intenció d’atropellar la víctima. L’home va poder evitar ser envestit saltant al marge del camí, però no va poder impedir que el vehicle passés per sobre dels gossos. Un dels animals va morir.

Un segon gos va patir ferides greus i el tercer va quedar ferit lleu. Com que no va aconseguir atropellar el noi, el conductor hauria fet mitja volta i ho hauria intentat per segona vegada, segons el relat policial.

La detenció es va produir el 4 de febrer. L’arrestat està acusat d’homicidi en grau de temptativa, lesions i maltractament animal.

L’home va passar a disposició judicial el 5 de febrer davant del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia de la Seu d’Urgell.

NOU NÚMERO DE WHATSAPP

T’enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis.

TELEGRAM LLEIDADIARI

Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram.

Denunciats 4 joves per pescar amb amb descàrregues elèctriques al riu Segre
Detinguda a Guissona: D’antiga víctima del “fals amor” a “mula” bancària

Últimes Noticies

Subscriu-te a la nostra Newsletter

No fem spam! Llegeix la nostra política de privadesa per obtenir més informació.

També et pot interessar