Successos

Detingut a Lleida per cinc robatoris a la Selva després de fugir per l’AP-7

Detingut a Lleida per cinc robatoris amb força a la Selva després de fugir vint quilòmetres en sentit contrari per l’AP-7

Comparteix

Una patrulla dels Mossos d'Esquadra. / LlediaDiari.cat
Una patrulla dels Mossos d'Esquadra. / LlediaDiari.cat

Els Mossos d’Esquadra han detingut Lleida vehicle robat a un home de 24 anys, amb antecedents, relacionat amb cinc robatoris amb força a la Selva. Els fets van tenir lloc aquest estiu a Sils, Santa Coloma de Farners i Riudarenes. El detingut va fugir d’un control policial a la Jonquera i va recórrer més de vint quilòmetres contra direcció per l’AP-7 abans de ser interceptat.

Cronologia dels robatoris

El primer robatori es va produir el 10 de juliol en una empresa de Sils, d’on es va endur un patinet elèctric i una bicicleta. El 26 de juliol, va entrar en un habitatge buit.

La nit del 27 de juliol, va assaltar un restaurant de Santa Coloma de Farners i un domicili de Sils. Va robar diners, una tauleta, telèfons mòbils i targetes bancàries.

Robatori a Riudarenes i fugida

El 2 d’agost va saquejar un vehicle i en va robar un altre a Riudarenes. Poc després, el vehicle sostret va ser detectat a la Jonquera. El conductor es va saltar un control policial i va circular vint quilòmetres contra direcció per l’AP-7.

La matinada del 3 d’agost, la Guàrdia Urbana i els Mossos van localitzar el vehicle a Lleida amb dos ocupants. Els dos van ser detinguts, confirmant així un nou cas de detingut Lleida vehicle robat vinculat a robatoris múltiples.

Resultats de la investigació

Les indagacions policials el vinculen amb tots els robatoris investigats i amb compres fraudulentes realitzades amb targetes robades. S’han recuperat un portàtil, una tauleta i el vehicle, ja retornats als seus propietaris. El 9 d’agost, el detingut va passar a disposició judicial a Santa Coloma de Farners.

NOU NÚMERO DE WHATSAPP: T'enviem les notícies més importants de Lleida al WhatsApp totalment gratis. Punxa aquí!

▶ TELEGRAM LLEIDADIARI: Ara també podeu rebre les notícies de LleidaDiari a través del canal de Telegram. Punxa aquí!

Atrapats ‘in fraganti’: els Mossos frustren un robatori amb força a Catalunya
Una avaria deixa sense aire condicionat un hospital lleidatà

Últimes Noticies

També et pot interessar